Zwemmen en stijve

  • 17 May 2021
  • 6 reacties
  • 1169 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Vandaag had ik zwemmen en ik heb nogal veel meisjes in mijn klas. Zo was er iemand met een badpak die nog al open was. Ik was direct stijf, ik ben toen maar in het water gegaan.

Even later zag ik een ander meisje uit mijn klas en viel mijn oog op haar kont, en wag voor één. Wauw het was letterlijk perfect dus ik werd weer stijf.

Ik heb nu allemaal seksuele fantasieën met hun.

 

Heeft iemand raad.


6 reacties

Badge

volgensmij is dat geen probleem

Hoi P112.

 

Je zit in de pubertijd en hormonen spelen een grote rol. Dat je een stijve krijgt omdat je opgewonden word van meisjes is op zich niet raar, af en toe wel wat onhandig. Je kan proberen er zo weinig mogelijk aandacht aan te besteden en gewoon normaal te doen. Ik vind het niet raar dat je fantaseert dat hoort bij je leeftijd zolang je deze fantasieën maar wel voor jezelf houdt.

 

Groetjes van mij.

Reputatie 7
Badge +19

dat is niet heel raar. Je hoeft er in principe ook niks mee als je dat niet wil. ik snap wel dat dat in het zwembad ongemakkelijk is. Ik vroeg me af of de zwembaden al open waren haha en al helemaal voor scholen. maarja dat zal dan wel. 

Badge

Gewoon ervan genieten jongen. 
Niet  iedereen heeft nog school zwemmen.

(Btw hoe oud ben je)

Reputatie 2
Badge

dat is niet heel raar. Je hoeft er in principe ook niks mee als je dat niet wil. ik snap wel dat dat in het zwembad ongemakkelijk is. Ik vroeg me af of de zwembaden al open waren haha en al helemaal voor scholen. maarja dat zal dan wel. 

In belgië zijn de zwembaden open

Reputatie 2
Badge

Gewoon ervan genieten jongen. 
Niet  iedereen heeft nog school zwemmen.

(Btw hoe oud ben je)

IIk ben 15

Reageer