Skip to main content
Vraag

Zwembadhokje

• July 19, 2026
  • 6 reacties
  • 1734 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal, 

Ik ben op vakantie en was me aan t omkleden in z'n hokje bij t zwembad en was best wel geil. 

Ik vroeg me af of jullie miss wat geile of spannende dingen weten om te doen in een zwembad hokje?

Met vriendelijke groet, the one&only ik 

6 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 20, 2026

Onnodige quote verwijderd

@Gerarddetwaalfde Gewoon lekker gaan trekken. Vriendin of chick? Misschien wel neuken.

Forum|alt.badge.img

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Nope, single als een pringle, en daarnaast ben k op vakantie en ken k Hier niemand. Maar gewoon trekken klinkt best geil, beetje standaard miss. 

Forum|alt.badge.img+4

Heyyyy,

Op vakantie is juist beter naar mijn mening. Op vakantie durf ik zelf veel meer dan gewoon, omdat de mensen je toch niet kennen en de kans dat je ze nog eens ziet is zeer klein. Dus dan denk ik gewoon om een meisje te overtuigen samen om te kleden en dan samen masturberen/ elkaar masturberen/ pijpen en beffen/ als je anticonceptie hebt seks.

Groetjes, laat iets weten!!!

Forum|alt.badge.img

Bedankt voor de ideeen, heb je anders ook nog iets spanneds wat ik zelf kan doen? Ben veel te awkward om een meid of gast te vragen om te neuken 😅 

Forum|alt.badge.img+1

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Nope, single als een pringle, en daarnaast ben k op vakantie en ken k Hier niemand. Maar gewoon trekken klinkt best geil, beetje standaard miss. 

Single als een pringle, hier moest ik om lachen haha 😂

Ja als je niemand hebt om het mee te doen dan blijft het bij masturberen, maar je kan misschien een zelfgemaakte sekspop maken met een handdoek ofzo? Ik zeg maar wat.

Forum|alt.badge.img+4

Hey ​@Gerarddetwaalfde,

Dit is mss een beetje vuil en niet zo leuk voor  de schoonmaakploeg, maar je kunt bijvoorbeeld klaarkomen op het bankje en het laten liggen voor de volgende persoon die komt, da wel zorgen dat niemand je uit dat hokje ziet komen.

Je kunt ook plassen in dat hokje, en opnieuw zorgen dat niemand je ziet anders is het een beetje awkward.

Groetjes