Skip to main content
Vraag

zwembad omkleden

• June 14, 2026
  • 5 reacties
  • 332 Bekeken

Forum|alt.badge.img

In België in de lagere school moesten wij school zwemmen. Als we moesten omkleden dan was dat met de hele klas jongen en meisje 20 kinderen  samen in 1 ruimte niet zo groot voor 20. De Jongen lang de ene kant en de meisje langs de andere. Het probleem was dat ik een jaar was blijven zitten en dus ook een jaar ouder was. In het eerste 6 oud normaal in 7 was dat noch geen probleem, maar later in het vierde leerjaar als ik 10 zij 9 sommige 8 was dat wel anders. Ik begon aan mij pre puberteit. In die kleedkamer stond je bij de jongens kant die waren met meer redelijk dicht op elkaar je raakte elkaar soms wel aan. Ik van dat nooit zo leuk dat  omkleden ik was ouder. Maar in het 5 leerjaar gebeurde er toch iets raar. De leerkracht moest zichzelf ook omkleden die deden dat apart. En wij moesten verder doen. Bij het omkleden boete er iemand perongeluk tegen mijn piemel en ik kreeg ene stijve ene jonge riep “hé wa een grote ” ik von het zo schaamtelijk. Maar ik had wel de grooste  als ik er nu aan denk haha.  Moesten jullie dat ook doen zo samen omkleden? Of hoe deden Julie dat?

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 14, 2026

onnodige quote verwijderd 

Wij hadden op de basisschool ook altijd schoolzwemmen en dan moesten we daar inderdaad omkleden en  dat was ook altijd met z’n allen in een veel te kleinen ruimte. En soms kregen een paar jongens dan een stijve maar ja we wisten nog niet echt wat dat betekende en of dat dan raar was dus niemand deed daar echt moeilijk om eigenlijk. En de juf en meester kleedde zich ook altijd gewoon bij ons om.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 15, 2026

onnodige quote verwijderd 

Wij hadden op de basisschool ook altijd schoolzwemmen en dan moesten we daar inderdaad omkleden en  dat was ook altijd met z’n allen in een veel te kleinen ruimte. En soms kregen een paar jongens dan een stijve maar ja we wisten nog niet echt wat dat betekende en of dat dan raar was dus niemand deed daar echt moeilijk om eigenlijk. En de juf en meester kleedde zich ook altijd gewoon bij ons om.

Bij Jullie dus je zeg hem/haar naakt blote lul en alles ? Dat is raar!?

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 15, 2026

Wij moetsen in de basisschool ook altijd samen omkleden, maar niet in een zeer kleine ruimte, er was genoeg plek, maar ik was eigenlijk 1 van de jongste maar had wel de grootste, in het 5de leerjaar mochten we dan in een kleine kleedcabine met 4 en dan had ik echt al valhaar Enzo en echt een grote, maar gelukkig in het zesde was het dan in een Normale kleedcabine per 1 of 2, ik koos altijd met 2 om te praten maar die andere was een beetje gay en we Kragen altijd dan een stijve en man kwam aan men piemel voor q of andere reden, vond ik wel niet zo erg, deed dan ook bij hem omdat hij dat deed en we maakten dan grapjes, maar nu in het middelbaar heb ik nog steeds schoolzwemmen, maar nu in een kleine kleedkamer met 12jongens, gelukkig meisjes apart

Anoniemetrien
Forum|alt.badge.img+1

Wij moesten jongens en meiden apart (ook België) en moesten met meisjes in één grote kleedkamer en de jongens in de gene daarlangs. Ik weet nog dat we maar met 8 meisjes waren en altijd onze borsten aan het vergelijken waren en dat ik me dan wel schaamde omdat ik er grotere had

-Anoniemetrien

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • June 15, 2026

--onnodige quote verwijderd--

@Anoniemetrien Bij ons waren wel jongens en meisjes wel bij elkaar tot laaste jaar basisschool en ik best al grote  borsten toen voor mijn leeftijd en de jongens vonden wel interessant om naar tekijen en dan om geil en