Vraag

zwembad hokjes

  • 3 December 2021
  • 7 reacties
  • 2619 Bekeken

Badge

Als jullie hebben gezwommen kijken jullie dan wel eens bij andere in hun hokjes of heb je dat wel eens geprobeerd?


7 reacties

Badge +1

Ik heb dit nooit gedaan en als ik jou was zou ik het ook niet doen. Je schaadt gewoon mensen hun privecie (of hoe je dat ook typt). 

Badge

Oké, maar toch denk ik dat sommige mensen dat wel doen

Ja heb k gedaan. 

Badge +1

Wat zag je dan?

Badge +1

Zag je een meisje of een jongen?

Hi Thoen Ik was is met vrienden gaan zwemmen . Na zwemmen zag ik een gaatje in de wand van het kleedhokjes waar ik zat . Ik was best benieuwd . En ik ging kijken . Ik zag het oog van de jongen in het ander kleedhokje . Ik schrok . Maar mijn nieuwsgierigheid won . En ben nog is gaan kijken . En ik zag dat de ander jongen aan het fappen was . Doen in zag dat hij keek liet ik ook mijn stijven aan hem zien . Ik dacht dat het een van de vrienden was waar ik die middag had gestoeid en  gezwommen . En we hebben naar elkaar zitten loeren dot we klaar kwamen op  onze zwembroek . Ik kleed me vlug aan . En ben wat blijven treuzelen bij de haardroger . Ik schrok doen een beetje want ik kende de ander jongen niet . Groetjes Timotje  

Badge

hee, ik heb nooit bij een ander gekeken. Wel kwam ik eens een jongen tegen in het zwembad en we waren de hele dag al met elkaar bezig daar (elkaar nog nooit eerder gezien) in het kleedhokje.  Toen heeft iemand over het hokje heen gekeken en die is daarna flink gestraft door het zwembad.

 

xx Sara

 

-tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. regel 9-

Reageer