Skip to main content

Ik heb ongeveer anderhalfmaand geleden iets gedaan, ik had soortvan seks, alleen het ging er niet helemaal in het was meer een heel klein stukje erin gaan en er tegen aan gaan vrijven. Laaste tijden heb ik superveel stress en ik weet niet door wat want ik ging na de seksuele activiteiten gelijk de pil slikken en ik werd ongeveer 2 weken later ongesteld. Maar ik ben bang dat het mogelijk is dat ik zwanger kan worden, ik heb na die ene seksuele activiteit niks meer gedaan. Ik slikte de pil tot ik ongesteld werd. Is het mogelijk om zwanger te worden?

hi er is zeker geen reden om bang te zijn, als je ongesteld bent geworden ben je zeker niet zwanger

het spijt me ik ben zelf ook al jaren bezig om zwanger te worden het is gw harstikke lastig, je kunt ook langs bij het ziekenhuis misschien ben je onvruchtbaar

hopelijk helpt dit!


Ontzettend bedankt! Ik voel me veel beter nu


graag gedaan lieverd


Yo

wat @anoniempje123456 ook zegt is het zeer onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. Je bent namelijk al ongesteld geworden.

Als je echt twijfelt (of bijvoorbeeld voor de volgende keer) kun je altijd nog een zwangerschapstest doen, dan weet je het zeker.


Reageer