Vraag

zwanger zonder sex

  • 19 May 2021
  • 3 reacties
  • 328 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi ik had best een vraag want ik stress hem dood,

ik was laatst met een vriend en zijn piemel kwam er niet in maar ging wel langs de opening. Hij was zover ik weet die dag niet klaargekomen. Alleen nu is het zo dat ik een zwaar onregelmatige cyclus heb ik sla wel eens maanden over. Hierdoor weet ik ook niet zo goed want stel ik ben zwanger dan zou ik dat eerst niet doorhebben omdat mijn menstruatie toch weg blijft. Maar mijn vraag is dan kan ik überhaupt nu zwanger zijn


3 reacties

De kans is vrij klein want zaadcellen overleven slecht buiten het lichaam en moeten als het ware zowat in de baarmoeder gebracht worden.

Als je zekerheid wil kan je altijd een zwangerschapstest doen. Deze kan je o.a. bij drogisterijen en apotheken halen. Succes!

Hallo Tazz :)

Je kunt zwanger worden door voorvocht dus klaarkomen is niet per sè nodig. Het lijkt mij verstandig om voor de zekerheid, net zoals eenanoniemejongen1 zegt, een zwangerschapstest te halen.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +19

De kans is wel kleiner dat je zwanger bent van hoe je het zo beschrijft. Het zou kunnen, je hoeft inderdaad niet klaar te komen om iemand zwanger te maken, voorvocht kan dat ook doen. Als je je zorgen maakt kan je een zwangerschapstest doen. Zorg er de volgende keer voor dat je  vriend een condoom gebruikt.

Reageer