Vraag

Zwanger zonder sex?

  • 17 April 2021
  • 6 reacties
  • 351 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hallo,

Ik stress heel erg heb mijn vriend afgetrokken en hij heeft mij gevingerd maar wij gaan er allebei wel vanuit dat er geen sperma op zijn vingers heeft gezeten etc.

Maar ik ben nu wel al 6 dagen te laat ongesteld en dit was vorige maand ookal 5 dagen te laat. Moet ik me stressen want ik kan hierdoor echt niet slapen


6 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben natuurlijk een jongen dus weet niet 100% hoe het gaat, maar ik denk zolang je ze nog hebt, je menstruaties, is het oke en anders kan je altijd om een zwangerschapstest (al snap ik wel dat je dat niet zou durven, ik zou het ook niet durven)

Reputatie 2
Badge +1

hiii

volgens mij is er niks om je zorgen over te maken, als hij jou alleen heeft gevingerd is het eigenlijk onmogelijk dat je zwanger bent. en je bent nog jong dus je cyclus is nog niet regelmatig! je kan altijd een test halen als je het niet vertrouwd!

Hoeveel tijd zat er tussen het aftrekken en vingeren?

De kans is überhaupt niet zo heel erg groot. Een spermacel overleeft het niet echt goed buiten het lichaam en hoewel hij bij jou is binnengebracht, is de kans klein dat hij de kracht nog had om daadwerkelijk een eicel te vinden.

In dit geval is het waarschijnlijk wel verstandig om het zekere van het onzekere te nemen en dus, zoals jeshawty al zei, een zwangerschapstest te halen bij de drogist of apotheek. Succes!

er zat wel een paar minuten tussen denk 4/5, weten jullie ook welke zwangerschapstest k het beste kan halen?

Reputatie 2
Badge +1

ik zou de clearblue test halen waar er 2 in zitten, je moet tussen de eerste en de tweede een week wachten. hij is ongeveer 16 euro. die kun je krijgen bij alle winkels zoals de etos of kruidvat. succes!

Reputatie 2
Badge +1

je zou ook kunnen kijken op de site van clearblue daar staan alle soorten die ze aanbieden en kun je zelfs een test doen welke in jouw situatie het beste uit komt

Reageer