Vraag

Zwanger zonder seks??

  • 8 September 2018
  • 4 reacties
  • 1281 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik heb al 2 weken last van buikkrampen en mn ongesteldheid is vgm al paar dagen te laat, maar ik weet het niet zeker want ik het niet bijgehouden op dit moment heb ik HELE ernstoge buikkramp die al 5 min aanhoud terwijl ik nooi zoveel buikpijn heb, gehad tijden menstruatie, ik ben al 4 jaar ongesteld en ben 15 maar ik heb nog nooit seks gehad of seksuele handelingen of iets dus ik ben echt heel erg bang, mijn ouders zijn aan het werk en ik kan niks doen

4 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Zonder spermacellen kun je niet zwanger zijn. Als je dus naar eigen zeggen überhaupt nooit met sperma in aanraking bent geweest zal het in ieder geval geen zwangerschap zijn. Je kunt er ook voor kiezen even langs de huisarts te gaan met je verhaal. Dan kan er direct gekeken worden wat er dan wel aan de hand is.
Het lijkt mij verstandig om die buikkrampen met je huisarts te bepreken.

Als je geen seks hebt gehad kun je niet zwanger worden, dus maak je daar maar geen zorgen over.
Ahoy,

Zoals de mensen boven mij al zeggen zou ik me geen zorgen maken dat je zwanger bent.
Misschien is het een ander probleem?
Even naar de huisarts gaan kan geen kwaad zou ik zeggen,
Soms kan je ook je huisarts bellen en vragen of ze denkt dat je er echt naar toe moet om t te laten zien, en het duidelijker te onderbouwen.

Ik zou er in ieder geval op letten en als het aanhoud het melden aan je ouders en familie en kijken wat ook hun zicht erop is.

Nouja meer informatie heb ik niet,
Je zou het altijd op google kunnen opzoeken en kijken of iemand iets gelijks heeft gehad maar het zou kunnen dat dat je alleen maar gaat opjutten terwijl er misschien helemaal niks ernstigs is.

Beterschap en hopelijk kom je er snel achter!
Een hele grote knuffel van Maii.

;):$

,
Je kan NIET zwanger worden zonder seks het kan dat ongesteldheid soms onregelmatig is dat heeft bijna iedereen wel een x
Je kan alleen zwanger worden als er sperma van het andere geslacht in je vagina komt

Reageer