Vraag

zwanger wc bril bang

  • 18 July 2021
  • 6 reacties
  • 827 Bekeken

Badge

Beste ik ben een meisje van 15jaar en mijnvraag is ofdat je zwanger kan worden van een wc bril waar sperma op ligt want ik ben namelijk bang van als mijn broer aftrekt in wc etc en eropeens nog sperma op wc bril is en 1x zag ik sperma op de wc bril en kwist eerst niet wat het was dus ging ik gwn naar toilet en kbedenkt me dat nu later dus nu heb ik echt schrik dat ik nu zwanger ben van mijn broer....


6 reacties

Heyy

 

Dat je zwanger wordt van sperma dat op de wc bril ligt lijkt mij erg onwaarschijnlijk.

 

Sperma overleefd niet lang buiten het lichaam en het sperma moet in de vagina terecht komen wil je zwanger raken.. En je zit denk ik niet met je vagina op de wc bril. 

Je kan de volgende keer de wc bril even schoonmaken met een doekje zodat je zeker weten op een schone wc zit!

 

Probeer je hier niet te druk om te maken🙂

 

Groetjes van mij!

Badge

Beste,

 

Dank u voor u bericht dus ik ben niet zwnager voor de zekerheid en ook ik kan ook ni zwanger geraken als er sperma op de wc bril ligt?

Dank u voor u bericht dus ik ben niet zwnager voor de zekerheid en ook ik kan ook ni zwanger geraken als er sperma op de wc bril ligt?

Correct. Als je je er nog steeds veel zorgen over maakt kan je een zwangerschapstest doen, maar in principe kan je simpelweg niet zwanger zijn via een WC-bril.

Badge

Beste 

 

oke heel erg bedanktt kben niet meer bang maar kheb nog 1 laatste vraag en dat is hoelang leeft sperma buiten hetl lichaam?

 

en nogmaals dankuuu

Heyy 

hoelang leeft sperma buiten hetl lichaam?

Sperma heeft buiten het lichaam geen kans om te overleven.. Het droogt buiten het lichaam snel uit / koelt snel af en de sperma cellen overleven het dan maar een paar minuten.

 

Groetjes van mij!

Badge

Ik denk niet dat je zwanger bent. De sperma moet dan nog leven en dan ook nog in je vagina raken. Maar ik kan natuurlijk geen 100% zekerheid garanderen, dus misschien kan je voor de zekerheid een test kopen.

 

Suc6

Reageer