Hey ik ben een meisje van 16. Onzeker en nog maagd. Ik heb wel alles van voorspel gedaan zoals aftrekken pijpen. Nu week geleden heb ik met mijn vriend ook zitten rommelen ( alleen ik was er nie helemaal bij want ik had aardig wat drank op) maar ik ga t proberen uit te leggen.. dus hij was compleet naakt en ik had mn string nog aan maar die deed hij aan de zijde en ging met zijn penis een beetje tegen mijn schaamlippen aan ruwen.. voor de rest heb ik hem gepijpt en hij mij gevingerd. Maar ik weet nie of er voorvocht is vrij gekomen of wat dan ook.. hij is sowieso nie klaargekomen. Maar nu ben ik gestrest dat ik zwanger ben. Kan iemand me helpen? Hij heeft wel geplast ervoor.
Heyy
Er zit een beetje sperma in voorvocht, maar aangezien hij niet met zijn penis in je is geweest denk ik niet dat je je super druk hoeft te maken. De kans dat je zwanger bent lijkt mij erg klein, maar je kan altijd voor de zekerheid even een zwangerschapstest halen en doen.
Groetjes van mij.
Er is een hele kleine kans dat je nu zwanger bent. Ben je nog ongesteld geworden? Zoja dan ben je hoogstwaarschijnlijk niet zwanger. Als je twijfelt kan je altijd even een zwangerschapstest doen. Te koop bij de drogist.
Nee moet over 2 weken ongesteld worden.. ik zou t even afwachten. Maar het strest me gewoon echt uit want ik ben nog jong en zou echt geen raad weten wat ik dan zou moeten doen.
ik zou t even afwachten. Maar het strest me gewoon echt uit want ik ben nog jong en zou echt geen raad weten wat ik dan zou moeten doen.
Als je er stress van hebt, waarom dan wachten? Haal - zoals de andere gebruikers al hebben gezegd - even een zwangerschapstest en dan heb je (zo goed als) zekerheid.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.