Skip to main content

Zwanger van me vriend.

• December 4, 2011
  • 14 reacties
  • 1855 Bekeken

Het begon bij de allereerste keer. We aarzelden al een tijdje of we nou wel of niet wouden vrijen. We waren allebei 12 jaar, we waren nog een beetje op ondekkingsrijs en toen hebben we het toch gedaan. We hadden afgesproken dat wanneer ik zwanger zou worden we voor altijd bij elkaar zouden blijven. Op dit moment ben ik 13 jaar en ben zwanger. Ik en mijn vriend zijn nog steeds bij elkaar en zijn er kapot van dat we hebben gevreeën. Dit gaat hele erge invloed hebben op mijn toekomst, ik doe TTO(TweeTaligOnderwijs) HAVO/VWO. Ik wil geen abortus doen en ik en mijn vriend blijven nu dus hopelijk voor altijd bij elkaar. Mijn vriend is heel zorgzaam en heeft ook een broertje. Ik en mijn vriend hebben het als geheimpje tegen z'n broertje vertelt toen ie jarig was en hij zou 't zogenaamd aan niemand doorvertellen. Tot nu toe heeft ie dat ook nog niet gedaan. Maar 1 ding is zeker: ik en mijn vriend zijn nu al blij met het kindje..!

Xmij

14 reacties

• December 9, 2011
Hoii

ten 1, gefeliciteerd! misschien is het slim om er met je moeder over te praten of even naar een huisarts te gaan, of dit goed voor je is als je 13 bent, maar als je er zelf gelukkig mee bent mogen ze het je niet afpakken vind ik. bedenk wel dat tot je 16e je ouders verantwoordelijk zijn voor jouw kindje, en dat ze je kunnen dwingen abortus te plegen.

xx succes!

• May 20, 2013
ik vind t toch een mooi verhaal. ik snap dat je t niet weg wilt. maar je moet wep naar de huisarts... en daarna naar je mams. dat is het beste... veel gelluk met de bevalli g maar o thoud:je di g is nog niet gebouwd voor n kind

• May 20, 2013
Misschien toch verstandig om abortus te plegen. Als ik jou was zou ik me nu al zorgen maken over de bevalling...

• May 20, 2013
Sorry! GEFELICITEERD! 

• May 20, 2013
ik vind t toch een mooi verhaal. ik snap dat je t niet weg wilt. maar je moet wep naar de huisarts... en daarna naar je mams. dat is het beste... veel gelluk met de bevalli g maar o thoud:je di g is nog niet gebouwd voor n kind

Je ding is al vanaf je geboorte gamaakt voor 'n kind. Je bekken bestaat uit allemaal losse delen, die in elkaar schuiven als het zover is. Mannen zitten ook met een inschuifbare bekken opgescheept, omdat vrouwen toevallig kinderen krijgen.

• May 20, 2013
maar je bekke worden groter in de pubertijd en je "gaatje' zal op zon peeftijd meer uitscheuren dan later.... omdat t kraper is.... tja wat een onderwerp dit haha

• May 20, 2013
Gefelicteerd! Ik wilde even zeggen dat je wel met de huisarts en je ouders moet gaan praten. Het is namelijk niet gezond als je baby geen prenatale zorg krijgt (echo's enzo)!! Op een gegeven moment zien ze het toch wel 😉 Ik zou zelf de baby houden. Maar alleen maar omdat ik 2 geweldige ouders heb. Heeeel veel succes x XXXmeXXX

• May 24, 2013
tja op  je 12 de ... ik ben ook zo oud ..  :s

• May 24, 2013
Je kunt altijd nog een keer zwanger worden. Ik snap best dat je geen abortus wil plegen, maar het is echt niet verstandig om deze leeftijd al zwanger te worden.

• June 2, 2016
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd wat je gedaan hebt! Heb je het kindje gehouden of niet?

Zo ja, GEFELICITEERD!!! Hoe gaat het nu met jouw en je kindje?

Zo nee, verstandige keuze! 13 jaar is nog wel erg jong om al een kindje te krijgen want hoe leuk en schattig baby's ook zijn, ze vragen wel veel energie van je en het gaat ook lang niet altijd goed!

• June 5, 2016
Ik ben het eens met Emmah... sorry...

• July 22, 2020

Van harte gefeliciteerd 

• July 24, 2020

Gefeliciteerd het klinkt heel leuk maar ook lastig. Ik hool dat het allemaal goed komt

• July 25, 2020

een vraagje wrm reageer je steeds op je eigen topic?

je beantwoord je eigen topic