Vraag

Zwanger van een leraar

  • 31 January 2019
  • 6 reacties
  • 1672 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal, ik heb een lieve vriend van 19 ik ben 16 en wij zijn al 2 jaar bij elkaar. Nu zit het zo dat hij onderwijs studeert en nu stage loopt bij mijn klas. Dit is dus het hele probleem. Ik zou nu een relatie hebben met een leraar. Mijn vriendinnnen weten niet dat wij iets hebben. Alleen mijn Bestie weet het maar zij verteld niks. Nu hebben wij al een paar keer seks gehad. En we doen het altijd veilig. Maar dit keer ging het dus fout. Ik ben nu 1 maand zwanger van mijn 1ste kindje. Ik ben hier erg van geschrokken maar we hebben beide overlegt om pappa en mama te worden. De school weet nu inmiddels dat mijn kindje van mijn vriend/leraar is. Nu hebben ze dit aan gegeven en is hij ontslagen. Hij loopt nu op een andere school stage. Maar op een of andere manier voelt het niet goed. Ik heb er geen spijt van maar ook wel. En nog een paar vragen: kan je seks hebben als je zwanger bent?, mag hij je beffen als je zwanger bent?, ik rook maar 3 sigaretten per week is toch niet zo schadelijk?, ik ga ook uit met vriendinnen 1 of 2 glaasjes drank is toch ook niet schadelijk?. Ik hoop dat iemand me kan helpen hoe ik door deze maanden en de jaren daar na kom.

Diana

6 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

kan je seks hebben als je zwanger bent?, mag hij je beffen als je zwanger bent?
Tijdens je zwangerschap kan je gewoon seks (in de ruimste zin van het woord) hebben, behalve als een arts anders heeft bepaald.

ik rook maar 3 sigaretten per week is toch niet zo schadelijk?, ik ga ook uit met vriendinnen 1 of 2 glaasjes drank is toch ook niet schadelijk?
Het word beide ten zeerste afgeraden.

Ik hoop dat iemand me kan helpen hoe ik door deze maanden en de jaren daar na kom.
De vader van je ongeboren kind is de perfecte kandidaat.
Ik raad roken en drinken sterk af ivm de gezondheid van je kind. Seks kan eerst denk ik nog wel maar als je een beetje "dik" begint te worden zou ik geen seks meer hebben.
Alcohol en tabaksproducten zijn niet alleen schadelijk voor jou, maar ook voor de feutus.
Een beetje vreemd dat je dat pas vraagt, nadat je zwanger bent geworden, maarja.
Er kunnen wat defecten bij je toekomstige kind, als je deze producten gebruikt.
Nooit de leukste dingen om te hebben, maar het is dus mogelijk dat diegene zijn of haar hele leven daar last van kan hebben.
Overweeg dat maar.
Je bent toch 16 ? Dan mag je sowieso niet roken of drinken! Dat is dan slecht voor jou en de baby. De rest kan wel, hoor!
Sterkte en groetjes Lydia
Roken en wijn is altijd schadelijk hoe weinig je t okk doet
Roken en drinken is altijd schadelijk. Het maakt niet uit hoeveel je binnen krijgt, het komt altijd wel bij het kind terecht. Als je echt een moeder wilt worden stop er dan mee.

Reageer