Vraag

zwanger of niet?

  • 11 July 2020
  • 3 reacties
  • 433 Bekeken

Badge

Hey. Ik ben een meisje van 11 jaar en ben sinds me 10e ongesteld. Ik heb het een maand al niet gehad en de laatste tijd heb ik erg veel buikpijn en eet ik meer. Ik ben 1 keertje verkracht door een oudere man en ik denk dat ik zwanger ben..:sweat:


3 reacties

Hey, @Ooooof .

 

Vervelend dat je bent verkracht door die man! Wat je het beste kan doen is naar een drogisterij gaan en daar een zwangerschaps test doen.

Verder? Weten meerdere mensen dat je bent verkracht? Zoals je ouders of de politie?

Hopelijk heb je er wat aan!

Succes. 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 3
Badge +4

hey, oooooof 

 

dit is natuurlijk erg vervelend. heb je al een zwangerschapstest gedaan? zo niet dan zou ik aanraden om dit te doen.

 

het is natuurlijk ook niet goed dat je bent verkracht, miss moet je hiermee naar de politie stappen als je dat aandurft. weten je ouders ook van de verkrachting.

 

hoelang na je ongesteldheid werd je verkracht? er is namelijk een periode na de ongesteldheid waar de vrouw erg vruchtbaar is. op de andere momenten is ze wel vruchtbaar maar is de kans veel kleiner dat je zwanger raakt.

 

ik hoop dat je hier iets aan hebt 

 

MVG annoniemejongen

Zoals al eerder gezegd, zwangerschapstest doen. En bedenken of het kan, past het in de tijdlijn dat hw zwanger bent? Ben je pas een paar maanden geleden verkracht? Heel veel sterkte 

Reageer