Vraag

Zwanger door voorvocht?

  • 19 August 2021
  • 2 reacties
  • 430 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben 16 jaar en ik heb gister mijn vriend gepijpt hij is niet klaargekomen maar hij is daarna met zijn hand in mijn broek geweest ik ben bang dat ik misschien door voorvochtzwanger ben is dat mogelijk?


2 reacties

Je weet dus dat je door voorvocht zwanger kan raken, dat is wel goed aangezien er veel mensen zijn die dat niet weten. Ik weet dus niet hoe precies alles is gelopen omdat je alles kort en zonder details hebt beschreven, dus weet ik niet of bijv. zijn hand in contact is gekomen met zijn vocht. Als dit niet het geval is heb je nauwelijks kans dat je zwanger bent. Als dit wel zo is dan is er misschien kans maar daar hoef je je niet druk om te maken. Maak je je zorgen of heb je last van klachten (denk aan misselijkheid, vaak moeten plassen of gevoelige borsten om er een paar te noemen) dan zou ik een morningafterpil nemen of anders naar de dokter gaan, in dat geval zou een zwangerschapstest van pas komen want je hebt naast de indruk dat je misschien zwanger bent ook klachten

-Onnodige quote verwijderd-

Ja hij zei dat hij niet aan zijn penis zat erna alleen om het eventjes in zijn broek goed te zetten maar ik ben gewoon bang dat ik er zwanger van zou kunnen zijn maar bedankt voor het advies k zal het in de gaten houden.

Reageer