Vraag

Zwanger door droogneuken kan dat??

  • 26 April 2019
  • 2 reacties
  • 5394 Bekeken

Badge
Hy
ik ben een meisje van 13 en ik heb al een half jaar een vriend van net 14. 2 dagen geleden bleef ik bij hem logeren en we hebben die avond en die volgende ochtend droog-geneukt (ik had alleen Mn onderbroek aan en hij een onderbroek en een joggingsbroek) toen we klaar waren voelde we allebei of onze kleding (onderbroek, joggingsbroek en onderbroek) nat was mijn onderbroek was niet nat (een klein beetje maar ik weet zeker dat het zweet was) op zijn joggingsbroek zat wel een klein nat vlekje maar die zat onderaan zijn broek zelf zegt hij dat dat vlekje mijn vagina niet heeft aan geraakt. Toch ben ik super bang omdat ik nadat we dat hebben gedaan me niet lekker voel (ik denk dat het komt omdat Mn maandelijkse periode eraan komt of gewoon door de stress) kan ik hierdoor zwanger zijn geraakt? K hoop op snelle reacties!

gr Anoniempje

2 reacties

Hey Anoniemmeisjexxxxxxxxxxxxxxxx,

Het kan niet dat je zwanger bent. Dee zaadcellen kunnen niet door stof heen zwemmen en drogen sperma is eigenlijk dood sperma, maar bedenk ook dat de zaadcellen in de vagina moeten komen.
Ik zeg niet dat de kans er niet is maar de kans is echt zeer klein.
Maar als je het echt niet zeker weet je, en je al laat bent met je menstruatie dat kan je nog voor de zekerheid een zwangerschapstest of morning-afterpil nemen maar nogmaals is de kans heel klein.

Nog veel succes

Vriendelijke groetjes Captain
Ik denk niet dat je echt risico loopt op zwangerschap.
Er was hoogtens indirect contact met jouw vagina, waardoor ik niet denk dat er echt de kans is dat de drempelwaarde van de zaadcellen overschreden kan worden.
Als jij je nog zorgen maakt, dan zou je altijd nog de morning after pil kunnen halen.
Die werken over het algemeen tot 72 uur, hoewel de effectiviteit afneemt naarmate de tijd verstrijkt, dus dan moet je wel erg snel dat ding halen.
Menstruatie, wat jij aan voelt komen (?), sluit natuurlijk zwangerschap uit.

Reageer