Skip to main content
Vraag

zwanger????

• August 10, 2025
  • 4 reacties
  • 712 Bekeken

Forum|alt.badge.img

ik heb snel antwoord nodig!!!

dus ik heb een vriendje en we hebben de afgelopen dagen een paar dingetjes gedaan..

ik heb hem afgetrokken en meteen daarna vingerde hij mij of zelf tegelijk

maar nu ben ik bang dat ik zwanger ben… 

soms werd hij nat (sperma of voorvocht) maar niet spuitend ofzo maar wel nat aan zijn ding. en daar kwam ik dus aan als ik hem aftrok en daarna wou ik mn broek afdoen zodat hij mij kan vingeren en ik voelde aan mezelf of ik wel nat genoeg was. 

ik moest mijn regels eigenlijk 5 dagen geleden hebben maar ik heb ze nog steeds niet dus nu zijn we bang dat ik zwanger ben. 

kan het dat er nog sperma of voorvocht aan mijn vinger hing en dat ik hierdoor zwanger ben???

pls snel antwoord

dankje

4 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 11, 2025

Je kan een zwangerschapstest doen. Dan weet je het zeker. 

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 11, 2025

Je kan zwanger zijn. Ik zou een test doen. Kun je gewoon kopen bij kruidvat. Als de test positief is moet je zo snel mogelijk de morning afterpil slakken, dat kan nog tot 72 uur na seks. De kans is echter zeer klein, zeker als hij geen sperma in je vagina heeft gespoten. Tenzij het laatste wat door zijn urinebuis is gekomen sperma is zullen er in zijn voorvocht geen zaadcellen zitten.

Liefs matpat13 😁

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • August 11, 2025

Hai ​@wafeltje!!

Meidd ik snap je feeling😭

(ikzelf heb er geen ervaring mee maar ik begrijp dat het echt wel een beetje kut is)

Je kunt een zwangerschaps test doen, maar aangezien het meer dan 5 dagen geleden was (begrijp ik uit het brricht) hoef je de morning afterpil niet te slikken. Als de test positief was zou ik het je ouders (of iem. anders) laten weten, en zo snep mogelijk een abortus doen. (Het is duur, maar WIL je zwanger zijn??)

Good luck girlieee🫂🫂

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 17, 2025

Ik ga er niet van uit dat je zwanger bent .

Want dat kan alleen als hij in jou klaarkomt en dat is zo te lezen niet gebeurt .

Maar je kunt altijd een zwangerschapstest doen dan weet je het helemaal zeker .