Vraag

zwanger

  • 1 September 2021
  • 2 reacties
  • 360 Bekeken

Badge

heey,

ik ben bang dat ik zwanger ben, alleen ik weet niet zeker of het mogelijk is,

ongeveer 1,5 week geleden heeft mijn vriendje gevoeld daar beneden, niet gevingerd alleen maar gevoeld, ik heb hem ook afgetrokken en daarna zat ik op hem, hij had wel zijn onderbroek aan en ik die van mij. ik ben nu best wel bang dat ik zwanger ben omdat hij wel voorvocht had vgm, zou het mogelijk kunnen zijn dat ik zwanger ben? hij is niet mijn vagina binnen gegaan hij heeft alleen een beetje gevoeld. nu 1,5 week later heb ik last van bloedverlies, maar het  kan ook zijn dat het een nieuw begin is van mijn ongesteldheid, alleen was ik wel 1,5 week geleden ook ongesteld, dus het is allemaal een beetje raar, aub iemand reageer want ik maak me echt zorgen xoxo


2 reacties

Hey!

Als je niet 'sex' (dus dat zijn penis in jouw vagina zat) kun je niet zwanger zijn! Misschien is je ongesteld heid in de war ergens mee, soms als ik enorme stress heb dan ben ik eerder of later ongesteld,

Hoop dat dit helpt! 

Heyy

 

De kans dat je zwanger bent geraakt lijkt mij echt heel erg klein..  Hij is niet in je geweest en is ook niet in je klaargekomen.

Toen je op hem zat hadden jullie beide ook ondergoed aan en de kans dat het eventuele voorvocht daar door heen is gegaan en zo diep je vagina binnen is gekomen is er eigenlijk niet. Meer uitleg over wat jullie denk ik hebben gedaan staat hieronder :)

 

DROOGNEUKEN

Droogneuken is neuken met je kleren aan. Je wrijft dan met je geslachtsdelen tegen het kruis van de ander, maar wel met je kleren ertussen. Van droogneuken met kleren aan kun je niet zwanger worden of een soa krijgen.

Sommige mensen bedoelen met 'droogneuken' dat je naakt je geslachtsdelen tegen elkaar aanwrijft. Daar kun je wel een soa van krijgen. En als er sperma of voorvocht in de vagina terechtkomt, kan je als meisje ook zwanger worden.

Bron: https://sense.info/nl/seks-abc/droogneuken

 

Als je je zorgen maakt kan je altijd een zwangerschapstest afnemen zodat je het zeker weet! Een zwangerschapstest kan namelijk nooit kwaad, maar ik verwacht niet dat je zwanger bent. Don't worry:slight_smile:

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reageer