Ik ben 13 jaar en heb een vriend van 18, ik heb een paar keer onveilige seks met hem gehad maar ik krijg de prikpil… Ik krijg de laatste tijd veel symptomen zoals gevoelige borsten en veel misselijk maar hoe moet ik dit tegen mijn ouders vertellen?
Hallo kyratje07 :)
Je kunt eerst een zwangerschapstest doen om zeker te weten dat je niet zwanger bent. Als blijkt dat je zwanger bent kun je gewoon zeggen tegen je ouders dat je zwanger bent. Je kunt het ook met je vriend eerst bespreken. Als je het moeilijk vind om het zo tegen je ouders te zeggen kun je ook je ouders een appje sturen of het vertellen via een brief.
-TheMightySlayer <3
Ik zou eerst een zwangerschaps test doen en dan als het duidelijk is het vertellen aan je ouders als wel
Ik weet niks over de relatie tussen jou en je vriendje en of je ouders ervan weten maar in principe is 18 op 13 pedofielie en word dit zelfs gezien als verkrachting want de officiele leeftijd in nederland dat je sex mag hebben met 18+ is 16 niet 13 en dus kan je hem geen toestemming geven en dus is het verkrachting
Als je ouders niets afweten van jou relatie moet je ze dit echt vertellen en ik vind persoonlijk (dit is mijn mening doe ermee wat je wil) het fout dat je een vriendje hebt van 18 waar je ook echt sex mee hebt en sexuele dingen mee doet en zou ik dit zo snel mogelijk afbreken
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.