Skip to main content

Hoi, ik heb echt jullie mening en advies nodig!!

ik heb dus vanmorgen onveilige seks gehad en hij mn vriend is in me klaargekomen. Maar ik moet dus morgen ongesteld worden en als ik dat niet wordt hebben we besloten dat ik de morning after pil ga halen. Maar nu is mn vraag: want bij de kruitvat bijv is een morning afterpil 10euro. Als ik die daar haal en mn ouders zien dat er 10euro van mijn rekening af is ( ik hebgeen contant!) en ze gaan vragen wat ik heb gehaald. Wat moet ik dan zeggen? Of hoe moet ik anders aan zo’n pil komen?? Iemand tips pleaseee

Onnodige quotes verwijderd

Tester halen is dat niet handiger?

enne pin eerst 10 euro bij een automaat dan kun je cash betalen bij de kassa

Hai, een test is vgm nog te vroeg, omdat het vanmorgen is gebeurt..

Als je morgen ongesteld wordt en je een regelmatige cyclus hebt is de kans dat je zwanger bent in ieder geval al kleiner maar kan je niet zeggen dat je iets voor kerst hebt gekocht, of voor nieuwjaar, of make-up? Misschien is er binnenkort iemand jarig? Een vriend, vriendin?

Eeehmm even contant geld pinnen?

Of iets kopen (kleding) en het direct bij de klantenbalie retour brengen? Als je ouders vragen wat het was is het cadeautje of een schrift of een shirt.

Als je ouders regelmatig je bankrekening checken kun je ook gewoon zeggen dat je met wat vrienden te eten bent geweest. Bij de mac bijvoorbeeld.

Het is wel handig dat je ook even een test haalt.

Shingo <3

Dat werkt niet echt als er “KRUIDVAT KRUIDVAT” op je bankrekening staat.

Wat het beste werkt is iets dat je ouders niet terug hoeven te zien, dus als je iets zegt waarvan ze kunnen vragen, laat dat dan eens zien, zou je in de problemen kunnen komen.

Je kunt het beste zo snel mogelijk die morning-after pil nemen. Ik zou morgen niet de hele dag afwachten of je ongesteld wordt. Hoe eerder je hem neemt, hoe groter de kans dat hij effectief werkt.

Als je niet wilt dat je ouders zien dat je wat bij de Kruidvat hebt gekocht, kan je altijd aan die vriend of aan een andere vriendin vragen of zij het voor je afrekenen.

Dat werkt niet echt als er “KRUIDVAT KRUIDVAT” op je bankrekening staat.

Je kan altijd nog zeggen dat je snoepjes hebt gekocht 😉😉

Reageer