Vraag

zwanger?

  • 6 February 2020
  • 1 reactie
  • 156 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi iedereen, ik ben een meisje van 17 jaar en ik heb de laatste aantal maanden niet meer met een condoom seks gehad. Wel slik ik altijd de pil. Nu ben ik tijdens de pil “ongesteld” geworden. Terwijl ik dat nog nooit heb gehad en ik slik altijd netjes 1 strip met daar tussen een stopweek. Ik heb nu een zwangerschapstest gehaald maar vraag me af wanneer ik die moet doen. Je kan het beste een zwangerschapstest doen op de dag dat je ongesteld moet worden of overtijd bent. Maar omdat ik natuurlijk al tijdens me pil ongesteld ben geworden weet ik niet wanneer ik die moet doen. Moet ik hem dan nu doen of op het moment dat me pillenstrip is afgelopen (waar nog 10 pillen op zitten) of moet ik weer wachten tot de volgende keer dat ik ongesteld wordt. Want wil de test wel doen om van alle mogelijkheden uit te gaan. 
ik hoop dat jullie me kunnen helpen!


1 reactie

Hoi

 

Ik ken niet meteen een antwoord op je vraag. Wel zou ik je aanraden om contact op te nemen met de huisarts. Deze kan je vertellen wanneer je de test zou kunnen doen. Eventueel kan de test ook bij de huisarts. 

 

Gr. Kenshin

Reageer