Vraag

zwanger

  • 17 August 2019
  • 4 reacties
  • 645 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi, een paar dagen geleden heb ik met een paar vrienden een spel gedaan, uiteindelijk hebben we een soort van 'drooggeneukt' (iedereen had alleen een onderbroek aan). Ik heb al gelezen dat je door droogneuken niet zwanger kunt worden, maar toch ben ik bang! Sinds dit is gebeurd kan ik niet meer slapen en spookt er van alles door mijn hoofd, kunnen jullie mij helpen en redenen noemen waarom ik zeker niet zwanger kan zijn?

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Je kan alleen maar zwanger raken als er sperma in je is gekomen. En dat is als het goed is niet gebeurd.

En als je zeker wilt weten of je wel of niet zwanger bent kan je gewoon een zwangerschaps test kopen.
Je kunt alleen zwanger worden als er echt een penis in je is geweest en klaar is gekomen. Aangezien jullie gewoon een onderbroek aan hadden kan je dus echt niet zwanger zijn. Als je echt te bang bent dat je zwanger bent kun je zoals door Lenaaxooo is gezegd een zwangerschapstest kopen. Maar er is bijna geen kans dat je echt zwanger bent, bovendien moet je dan ook net vruchtbaar zijn geweest. De kans dat het én toch in je is gekomen én je vruchtbaar was, is zo'n beetje 0%.
Er is denk ik dus helemaal niks om je zorgen over te maken, en zolang je je de komende tijd nog normaal voelt is het ook niet nodig om een zwangerschapstest te kopen.
Om zwanger te worden heb je sperma nodig maar hij kwam vast niet klaar dus is er geen sperma geweest
En het moet in je kut en dat sperma kan niet door broeken of onderbroeken heen
Badge
Okii

Reageer