Vraag

Zwanger??

  • 21 April 2018
  • 7 reacties
  • 311 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb gisterenavond onveilig sex gehad.
Hij is een paar keer in me geweest. Hij heeft best veel voorvocht. Mijn menstruatie is deze maandag gestopt. Moet ik nu een MAP halen?

7 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Alhoewel de kans klein is dat je zwanger bent/zal worden, is de kans toch echt aanwezig.
Dus ik zal er toch even een halen als ik jou was. Better safe than sorry.

Hopelijk heeft 'hij' geen SOA waar je niet van op de hoogte van bent. Of is 'hij' nog steeds dezelfde jongen waarmee je een jaar geleden al enige tijd mee ging?
K zou er een halen ja
Reputatie 2
Badge +9
Waarschijnlijk heb je niks, en om nu al die test te gaan doen is erg vroeg. Dan kan er niks gemeten worden.

Wel verstandig om het in de gaten te houden en over 2 weken een testje te doen als je menstruatie nog steeds gestopt is..

Gr: Mr.S
Reputatie 3
Badge +8
@Mr.S

Het gaat hier over een morning-after pil. Dit is iets totaal anders dan een zwangerschapstest.
Waarschijnlijk heeft ze inderdaad niets, maar waarom zou ze in godsnaam een zwangerschap riskeren als ze hem nog kan voorkomen?
Reputatie 2
Badge +9
@ Daan,

Sorry hoor. Ik heb het morning after pil gedeelte gemist blijkbaar.

Ik bedoelde het gewoon goed hoor dat het dan zo opgevat moet worden...

Gr: Mr.S
Reputatie 3
Badge +8
Hey @Mr.S,

Bedoel het niet zo bot als het lijkt/hoe het er staat.
Zou het gewoon erg triest vinden als iemand dat zou lezen en voor die aanpak kiest, terwijl ze er dan later achterkomt dat het gewoon voorkomen had kunnen worden.
Excuus in ieder geval, hoop dat je begrijpt waar ik vandaan kom..
Reputatie 2
Badge +9
Dat snap ik en daar heb je dan ook gelijk in. Als het voorkomen kan worden dan is dat altijd de beste oplossing!

Reageer