Zwanger?! (15 Jaar)

  • 22 July 2018
  • 3 reacties
  • 381 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allenmaal...

Tijdje geleden heb ik seks gehad met een FWB maatje. We hebben al vaker seks gehad maar deze keer was de condoom wat naar beneden geschoven... Later had hij mij ook nog gevingerd en hij zweerde dat hij geen zaad op zn handen had en dat hij heel goed uitkijkt met zulk soort dingen.. Alleen nu ben ik toch bang dat ik zwanger ben, ik ben nog niet ongesteld geworden (1 week geleden hebben we seks gehad) en ik weet ok niet wanneer ik het weer word.. Als ik wel ongesteld word, beteked dit dan dat ik niet zwanger ben???

HELP

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Als een condoom naar beneden schuift dan bedekt hij toch juist meer. Dit is toch juist beter? Als sperma eenmaal gelanceerd is leeft het maar kort. Ook al was er een hele kleine hoeveelheid sperma op zijn vinger gekomen is de kans eigenlijk 0 dat je daardoor zwanger geraakt zou kunnen zijn. Ik zou je nergens zorgen over maken als het gelopen is hoe jij het hier neerzet.
Ik neem aan dat je een beetje je cyclus kent, of ben je heel onregelmatig? Ben je over één tot anderhalve maand nog niet ongesteld geweest haal een testje. Je bent inderdaad niet zwanger als je ongesteld wordt aangezien dit lichamelijk onmogelijk is. Ik vraag mij nu toch wel af of je ooit oplet tijdens biologie les.m, maar dat ter zijde.

Stel ik ben wel zwanger en word niet ongesteld.. wat moet ik dan doen? ik kan het moeilijk mijn ouders vertellen...


Onnodige quote verwijderd
Reputatie 3
Badge +8
Bedenken of je het wil laten weghalen of niet.
" Als ik wel ongesteld word, beteked dit dan dat ik niet zwanger ben???"
Jep.
Zwangerschap sluit dat uit.

Het is nu te laat voor de morning after pil, dus gun het nog wat tijd.
Als je ongesteldheid nog langer uitblijft, dan lijkt het mij handig om destijds een zwangerschapstest te doen.
Daarna volgt de rest pas, mocht je zwanger blijken.

Reageer