Vraag

Zusje wilt seks


Badge

Hoi

ik ben een jongen 14 jaar en mijn zusje wilt graag seks met mij. Ik ben al ontmaagd en dat weet zij dus daarom vraagt ze het vaak alleen ik wil het niet want ten eerste ze is m’n zusje en ten tweede ze is 12.

Heeft iemand tips wat ik bijvoorbeeld tegen der kan zeggen of andere tips?


11 reacties

Hallo Boyneedsanswer :)

Je hoeft niet zoveel tegen haar te zeggen. Gewoon zeggen '’Ik wil geen seks met je. '’

-TheMightySlayer <3

Hoi Boyneedsanswer.

 

Zoals TheMightySlayer ook al zegt denk ik dat je gewoon duidelijk moet zeggen dat je geen seks met haar wilt. Dit begrijpt ze vast wel!

 

Groetjes van mij!

Reputatie 6
Badge +12

Als je het duidelijk zegt dan zal ze vast wel luisteren, en het is ook incest.

Reputatie 7
Badge +19

Zeggen dat het niet mag, niet kan en dat je het niet wil.

Badge

Sex tussen broer en zus komt vaker voor dan jullie denken. Je moet het zo zien, je zusje is de persoon die je nagenoeg het vaakst naakt ziet in je jeugd. Andersom net zo goed, ik ken dit verhaal maar al te goed en ik zou het lekker wel doen. Lekker uitproberen en natuurlijk wel met condoom. Je wilt echt niet je zusje zwanger maken, dan heb je echt een groot probleem. Veel plezier samen. Liefs

Reputatie 6
Badge +3

Hey chrisfris,

Dat het vaker gebeurt betekend niet dat het ineens legaal is. Ook kan het nogal ongemakkelijk worden bij jullie thuis met je zusje als het verkeert uitpakt. Ik zou het niet doen en gewoon zeggen dat je het niet wilt.

Groetjes iemand

Seks met je zusje is echt ten alle tijden afgeraden.
Mogelijk klinkt het nu als een goed idee.
Maar hoe kijk je er over een paar jaar tegen aan?
Je zusje is 12 en heeft misschien nog geen realistisch beeld van seks.
Daarnaast zijn jullie allebei minderjarig.

Het valt waarschijnlijk ook onder een vorm van incest: Wanneer het verschil in ontwikkeling of leeftijd groot is, of wanneer er dwang aan te pas komt, geldt dit eveneens als seksueel misbruik. 

bron

Zijn er eigenlijk redenen om wel seks met je zusje te hebben?

Groetjes,
Simply Me

 

 

[...]

@Simply Me , volgens mij heb je de topic verkeerd gelezen. De TS wil juist geen seks met zijn zusje terwijl zij dat wel wil. De vraag is dus hoe hij haar moet ‘afwijzen’, hoe hij haar kan zeggen dat hij dat niet wil. Ik moet wel toegeven dat het vaak andersom is maar in dit topic niet. 8)

Heey,

Ergens begrijp ik je reactie, @eenanoniemejongen1 . Maar de topic starter geeft ook aan dat hij niet weet wat hij wil. Daarmee kun je dus nog twee kanten op. Daarnaast vraagt hij andere tips/dingen. Die heb ik hem gegeven, door mijn eigen mening en een aantal vragen. Vervolgens is het aan de topic starter wat hij ermee doet en welke keuze hij maakt.

Groetjes,
Simply Me

Badge

Het is ook niet illegaal zolang 1 van beiden niet de leeftijd van 17 haalt. Maar blijkbaar heb ik de topic verkeerd begrepen en te snel geantwoord. Dus bij deze mijn welgemeende excuses en ik probeer het nogmaals.

 

Als je het echt niet wilt moet je het haar gewoon eerlijk en direct toe zeggen. Als je het haar duidelijk maakt begrijpt ze het wel. Liefs

Badge +1

Hoe is het gegaan?

Reageer