hoi allemaal Ik ben antwoordgraag (J16)
Ik heb laast perongelijk mijn zusje(14) betrapt op masturberen.
Paar jaar geleden toen mijn zusje in de puberteit kwam en haar uiterlijk veranderde werd ik telkens meer verleid om aftetrekken met haar in mijn gedachten. Sins dien zit ook telkens in gedachten hoe het zou zijn om met haar seks te hebben.
Ik kwam thuis van een lange dag werken ik had me oortjes in met music aan best wel hard dus hoorde niks. Ik dacht dat ik alleen thuis was want me ouders zijn laat thuis. Ik liep naar boven om me werkkleding in de was te gooien de douch deur zat dicht maar niet op slot dus liep ik gwn naar binnen tot dat ik me zusje Naakt op de grond zag zitten zich zelf te masturberen. We schokken alle bij heel erg ik draaide me gelijk om en liep weg naar me kamer. Ik zelf vond het erg geil om te zien hoe ze het deed. Ze liep achter me aan en vroeg wat ik van haar vond en dat ik best mag kijken. Ik draaide me om en zij dat ze er geil uitzag. Ze vroeg of ik met haar sexy wou hebben ik zij oké maar wel als dit geheim blijft en veilig doen.
Sins dien hebben we een hele sterke band met elkaar en doen het bij elke week wel is.
mijn vraag is: moet ik hier mee stoppen? want ze wilt het zelf ook en in ook.