Vraag

zusje betrapt op masturberen en seks gehad met haar

  • 16 August 2020
  • 3 reacties
  • 11889 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi allemaal Ik ben antwoordgraag (J16)

Ik heb laast perongelijk mijn zusje(14) betrapt op masturberen.
Paar jaar geleden toen mijn zusje in de puberteit kwam en haar uiterlijk veranderde werd ik telkens meer verleid om aftetrekken  met haar in mijn gedachten. Sins dien zit ook telkens in gedachten hoe het zou zijn om met haar seks te hebben.


Ik kwam thuis van een lange dag werken ik had me oortjes in met music aan best wel hard dus hoorde niks. Ik dacht dat ik alleen thuis was want me ouders zijn laat thuis. Ik liep naar boven om me werkkleding in de was te gooien de douch deur zat dicht maar niet op slot dus liep ik gwn naar binnen tot dat ik me zusje Naakt  op de grond zag zitten zich zelf te masturberen. We schokken alle bij heel erg ik draaide me gelijk om en liep weg naar me kamer. Ik zelf vond het erg geil om te zien hoe ze het deed. Ze liep achter me aan en vroeg wat ik van haar vond en dat ik best mag  kijken. Ik draaide me om en zij dat ze er geil uitzag. Ze vroeg of ik met haar sexy wou hebben ik zij oké maar wel als dit geheim blijft en veilig doen.
 

Sins dien hebben we een hele sterke band met elkaar en doen het bij elke week wel is.

 

mijn vraag is: moet ik hier mee stoppen? want ze wilt het zelf ook en in ook. 


3 reacties

Heyy

Beter doe je dat soort dingen niet. Seks met familieleden kan later heel ongemakkelijk situaties opleveren. Jullie beiden kunnen er later spijt van hebben. 

Daarnaast in het ergste geval kan je zus je flink naaien en zeggen dat je haar gedwongen hebt en dat soort dingen.

In het geval dat je het dan toch blijft doen. Gebruik sws condoom, je wilt geen vader zijn van het kind van je zus.

Groet

Badge

Ik zou er met je zus over praten want het is niet de normaalste zaak dat je seks hebt met je zus en nu lijken er nog geen problemen bij te komen kijken alleen als een van jullie een vriend of vriendin krijgt stoppen jullie waarschijnlijk en dan wordt het pas echt ongemakkelijk 

Reputatie 4
Badge +3

@Ikantwoordgraag  ik raad je sterk aan om hier onmiddellijk mee te stoppen. Dit wordt gezien onder incest.

Hierbij wat ik kon vinden over incest:
Incest is strafbaar gesteld in artikel 249 Wetboek van Strafrecht (Sr.): 1. Hij die ontucht pleegt met zijn minderjarig kind of stiefkind, een aan zijn zorg toevertrouwde minderjarige, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vierde categorie.
Bron: https://www.zedenadvocaat.nl/artikel-249-strafrecht-incest/#:~:text=Incest%20is%20strafbaar%20gesteld%20in,geldboete%20van%20de%20vierde%20categorie.

Reageer