Vraag

zus betasten


Badge

hoi ik ben 14 jaar en mijn zus van 16 vindt ik best wel knap en ik fantaseer weleens over seks met haar en nu wil ik eigenlijk stiekem als ze gaat slapen even haar lichaam bekijken en aanraken, zal ik dit doen of is het raar?


11 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Het is niet raar, ik zal het gewoon doen hehe

Mijn zus is 20, maar als ze jonger was had ik t ook gedaan 😝

Reputatie 2
Badge +1

hoi ik ben 14 jaar en mijn zus van 16 vindt ik best wel knap en ik fantaseer weleens over seks met haar en nu wil ik eigenlijk stiekem als ze gaat slapen even haar lichaam bekijken en aanraken, zal ik dit doen of is het raar?

ja gewoon joh

Reputatie 5
Badge +3

Pfff

Dit is het domste wat je kunt doen. Seks met familie is echt niet ok, iedereen hier boven mij zit heel stoer te doen maar ik geloof er helemaal niks van.

Al zou je dit doen, wordt ze 100% wakker, dan heb je de poppen aan het dansen. Je zult alle familierelaties verpesten, niet alleen met haar maar ook met je ouders, enz.

Ga gewoon zelf op zoek naar een vriendin. Seks komt echt nog wel, maar ga nou geen domme dingen doen met je familieleden.

 

Reputatie 3
Badge +3

Dit is het domste wat je kunt doen. Seks met familie is echt niet ok, iedereen hier boven mij zit heel stoer te doen maar ik geloof er helemaal niks van.

Al zou je dit doen, wordt ze 100% wakker, dan heb je de poppen aan het dansen. Je zult alle familierelaties verpesten, niet alleen met haar maar ook met je ouders, enz.

Ga gewoon zelf op zoek naar een vriendin. Seks komt echt nog wel, maar ga nou geen domme dingen doen met je familieleden.

 

Precies

Luister maar niet naar die andere mensen, want het is niet alleen incest, maar ook aanranding. Ik denk niet dat je zus dit ook maar een beetje leuk gaat vinden en ze gast het waarschijnlijk daarna ook tegen je ouders zeggen waardoor je in grote problemen komt.

hoi ik ben 14 jaar en mijn zus van 16 vindt ik best wel knap en ik fantaseer weleens over seks met haar en nu wil ik eigenlijk stiekem als ze gaat slapen even haar lichaam bekijken en aanraken, zal ik dit doen of is het raar?

broo aanraken zou ik niet doen word ze 100 punten wakker maar kijken moet je voor gaan broeder

Heyy

Gwn niks doen. Het is e blijft je zus. Als ze wakker komt is het sws ongemakkelijk. 

Stel nu dat ze wel seks met je wilt kan het heel ongemakkelijke situaties opleveren in je latere leven. Gwn niet doen. Dat is het beste.

Groetjs

Reputatie 1
Badge +2

Zo lang het bij kijken en aanraken blijft is het prima. Ik zou ook benieuwd zijn.

@Jongen 14jaar 

Nee, dat is zeker niet prima. Zoals de titel al zegt, iemand aanraken zonder toestemming is betasting.

Dit is echt niet ok en gewoon bij wet verboden. 

Kijken niet aanraken 

Hallo Chris.2005 :)

Gewoon niet doen!

  1. Ze slaapt, dus je weet niet of ze het wil en of ze het fijn vindt als je naar haar kijkt of aan haar zit.
  2. Ze is familie…

-TheMightySlayer <3

Reageer