Vraag

Zus

  • 24 July 2021
  • 6 reacties
  • 2021 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hy ik ben een jongen 15 jaar en ik heb een zus en ze heeft al een vriend ze hebbe denk ik meerde keren sex gehad al maar als ik me zus zie word ik heeel geil en ik heb ook videos van haar hoe ze twurkt en als ik ga fappe. Kom ik altijd klaar op die video en toen ze naar de douch ging ik spieken en ik zag haar borst ik was nooit zo geil ik ging gelijk aftrekken maar wat ik wil, is sex met haar hebben  of iets teminsten ik kwil lekker neuken en ik krijg altijd een stijve als ik haar zie en ik zie haar altijd we wonen samen nog met ouders en ik word altijd geil  dus me vraag is hoe zou ik het aanpakken


6 reacties

hoe zou ik het aanpakken

Niet? Het is je zus (familie!) en ze heeft bovendien al een vriend - d.w.z.: de kans dat ze überhaupt al seks met jou zou willen hebben is vrij klein. Meer motivatie om het niet te doen/proberen kan je vinden in de vele andere topics die over dit onderwerp geschreven zijn. Succes!

Reputatie 3
Badge +1

Hey, 

maar wat ik wil, is sex met haar hebben  of iets teminsten ik kwil lekker neuken

Incest (seks met leden van je gezin of familie) is strafbaar als het gaat om kinderen en je onder de 18 jaar bent. Het is dus niet zo handig om seks te hebben/willen met je zus. 

Ook heeft je zus een vriend. Ik denk dat het beter voor je zus en voor jezelf is om over haar heen te komen en zelf een vriendin/vriend te zoeken. 

 

Groetjes! 

 

Wat ik je sowieso ook kan aanraden is om met je zus te gaan praten.. Praten helpt (bijna) altijd, hoe moeilijk het soms ook is. Misschien kan je tegen haar vertellen wat je voor haar voelt? (Als je dat durft en er zelf klaar voor bent natuurlijk) 

Ik sluit me volledig aan bij je adviezen, afgezien van dit deel. Ik begrijp wat je bedoelt en dat het de TO misschien kan helpen om zich erover heen te zetten, maar het lijkt me niet echt de bestaande band tussen broer(tje) en zus verbeteren. Ik voorspel dat dat het alleen maar ongemakkelijk maakt - hetgeen een negatief resultaat is voor beide partijen.

Het zal een kwestie worden van iets uit je hoofd zetten en dat zal de TS mijns inziens toch echt zelf moeten gaan doen. Hoe moeilijk dat ook lijkt - het is me zelf 2 jaar geleden ook gelukt 😉.

Reputatie 3
Badge +1

Wat ik je sowieso ook kan aanraden is om met je zus te gaan praten.. Praten helpt (bijna) altijd, hoe moeilijk het soms ook is. Misschien kan je tegen haar vertellen wat je voor haar voelt? (Als je dat durft en er zelf klaar voor bent natuurlijk) 

Ik sluit me volledig aan bij je adviezen, afgezien van dit deel. Ik begrijp wat je bedoelt en dat het de TO misschien kan helpen om zich erover heen te zetten, maar het lijkt me niet echt de bestaande band tussen broer(tje) en zus te verbeteren. Ik voorspel dat dat het alleen maar ongemakkelijk maakt - hetgeen een negatief resultaat is voor beide partijen.

Het zal een kwestie worden van iets uit je hoofd zetten en dat zal de TS mijns inziens toch echt zelf moeten gaan doen.

Hey, 

Ik begrijp wat je bedoelt en ik geef je gelijk. 

In deze situatie maakt praten het ongemakkelijker. 

Ik ga het even aanpassen :) 

Groetjes! 

 wat ik wil, is sex met haar hebben  of iets teminsten ik kwil lekker neuken

Gezien ze al seks met haar vriend heeft, kun je die verwachtingen maar beter bijstellen.

Houd het dus bij aftrekken of bestel een seks toy.
Verwijder ook die video's van je zus.
De anderen hebben er nog niets over gezegd, maar ik denk niet dat iemand het goed zal keuren en zeker niet als zij er achter komen dat jij ze bekijkt wanneer je aan het masturberen bent.

 

Er zijn miljoenen meisjes waar jij probleemloos seks mee kunt hebben, dus zet deze uit je hoofd.
Je kunt je altijd bezighouden met een spellingscursus, maar dat heeft weinig met dit topic te maken.

Dit moet je niet willen doen. Het is illegaal, en daarnaast is ze al bezet. Heel onwaarschijnlijk dat dit lukken gaat.

Reageer