Zuigzoenen

  • 12 October 2019
  • 1 reactie
  • 324 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heeii!

Ik heb een vraagje, namelijk; wat vinden jullie over het algemeen van zuigzoenen?

Oké kijk. Ik heb een vriendje, en ik ben echt super verliefd op hem. We hebben al gezoend, en we houden echt van elkaar. Nou vind ik het wel leuk, we hebben zegmaar een dingetje tussen ons. We wonen 50km uit elkaar, dus we zien elkaar alleen in de weekenden. Dus (horen) we doordeweeks 'welterusten' tegen elkaar te zeggen. (sorry een kleine cliché dit 😉 )

Vanavond zei hij; 'Wat gebeurt er als ik geen welterusten zeg?😋'

Dat 'dingetje' was dus dat hij dan 'straf' krijgt.

Over een week zie ik hem weer, en nou heb ik gezegd; 'Als je geen welterusten zegt krijg je een zuigzoen 😘❤'

Nou wil ik hem die heel graag geven, maar wat vinden jullie van een meisje die een jongen een zuigzoen geeft? Vinden jullie dat niet net zo iets als 'een meisje dat verkering vraagt'?

Laat maar wetenn!
Liefs, Me! &#x;

1 reactie

Hoi

Volgens mij hangt dit erg af van relatie tot relatie. Als jullie zuigzoenen allebei prettig vinden, lijkt het me ok om hiermee te experimenteren.

In mijn ogen is er niets mis met een meisje dat verkering vraagt. Ook hier wordt het volgens mij grotendeels bepaald door de situatie. Als het meisje eerder geneigd is om initiatief te nemen, lijkt het me ok dat simpelweg te doen.

Groetjes
Kenshin

Reageer