Skip to main content
Vraag

zou wel seks willen met zusje

• June 10, 2026
  • 8 reacties
  • 1099 Bekeken

nissangtrje
Forum|alt.badge.img+4

ik vind me zusje niet per se aardig alleen ik zou wel seks met haar willen maar wrs wil ze dat niet hoe haal ik haar over om het toch wel te doen. ik wil geen relatie met haar alleen seks en kan ze het voor zichzelf houden?

8 reacties

nissangtrje
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 10, 2026

ik kon de topic niet meer veranderen maar met incest bedoel ik ook gwn mijn zusje haar vagina strelen enzo

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • June 10, 2026

Hey ik zou het niet met je zusje krijg alleen problemen mee nu of later 

Misschien als een gewoon een meisje vriend die kan misschien vragen om keer mee aftrekken  misschien  wil ze haar borsten wel voor gebruiken acht leuk om te doen 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 10, 2026

Ik zou sws niet met je zus(je) willen neuken, dat is gwn familie en dat is raar, probeer maar een vriendin te vinden of hou het bij aftrekken. Dit is mijn advies maar wat je er mee doet moet je zelf weten.

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 10, 2026

Je gaat hier waarschijnlijk geen tips krijgen om seks te hebben met je zusje.  Zoek een leuk vriendinnetje om seks mee te hebben, als je dat zo graag wilt.

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • June 11, 2026

Zoals iedereen zegt, heb geen seks met je zusje!

nissangtrje
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 12, 2026

heb het niet gedaan. ik weet niet wat me die 2 dagen bezielde mr ik dacht niet heel lekker na, zou het kunnen komen door te veel caffeine?

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • June 13, 2026

Hi, goed dat je van deze foute gedachte af bent. Ik oordeel liever nooit maar je hebt gelijk als je seks met je directe verwanten als zeer fout beschouwt.  Fijn dat je er van weg bent van deze dwaling in je gevoelens. Houden zo. 

Groetjes K

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 14, 2026

Ik zou ook nooit echt seksen met familie maar als je alleen elkaar bekijkt en zo of voelt een beetje is heus niet zo supererg. Dan is het alleen nieuwsgierigheid

Alleen overhalen vind ik gek, dat is niet goed, want dan wil ze eigenlijk niet echt