Vraag

zou ik vaker de auto wassen in me bikini

  • 18 June 2021
  • 6 reacties
  • 1166 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Gisteren was ik me zusje aan het helpen bij haar straf wat ze had gekregen de auto wassen. Maar ik had bij dat helpen dus me bikini aan en ik voelde me best wel een beetje opgewonden toen ik de velgen ging schoonmaken en de auto liep af te spoelen. Maar nu is mijn vraag zou ik dit vaker gaan doen of zullen mensen gaan denken die zoekt aandacht om zo de auto schoon te maken.


6 reacties

Hallo TessaV :)

Het is heel normaal voor meisjes om opgewonden te raken als anderen hen kan zien in sexy kleding. Je kan het vaker doen, vooral als het mooi en warm weer is gezien het dan minder opvalt, maar dat ligt helemaal aan jezelf.

-TheMightySlayer <3

-onnodige quotes verwijderd-

Ik was gisteren ook de enigste die een bikini aan had me zusje had een shirtje aan dus ik voelde me nog meer opgewonden. Normaal heb ik alleen zo gevoel als ik in de auto zit met me bikini aan maar nu had ik het ook tijdens het auto wassen. Ik zat ook echt mega relaxt op de grond die velgen schoon te maken.

Reputatie 2
Badge +1

-onnodige quotes verwijderd-

 

Wat is je leeftijd als ik vragen mag?

ik heb dit mn buurmeiden ook wel eens zien doen, ik keek toen wel naar ze.
vond het wel opwindend natuurlijk.

-onnodige quotes verwijderd-

 

Ik ben 14 ik wordt over twee weken 15 ik vondt het zelf gisteren echt wel mega opwindend om in me bikini de auto te doen.

Het is natuurlijk helemaal je eigen keuze wat je wil doen, dus lekker blijven doen 👍 maar zorg wel beetje dat het niet asociaal word en dat andere er geen last van hebben haha 😂😂🙈

Het is natuurlijk helemaal je eigen keuze wat je wil doen, dus lekker blijven doen 👍 maar zorg wel beetje dat het niet asociaal word en dat andere er geen last van hebben haha 😂😂🙈

Ja dat snap ik ook wel ik houdt het wel netjes ik laat ook echt wel me bikini aan en de radio staat ook niet echt keihard

Reageer