Skip to main content
Vraag

Zou ik aan een vriend zeggen dat ik zijn piemel heb gezien?

• January 8, 2026
  • 6 reacties
  • 830 Bekeken

Hoi, dit klinkt misschien een beetje gek maar ik heb dus een vriend van me zijn piemel gezien toen we aan het plassen waren op een schooluitstap, maar ik weet niet of ik dit moet zeggen aan hem. Het voelt soort van raar dat ik dat gezien heb zonder dat hij dat weet. 
Dus zou ik het hem zeggen of niet?

P.S. We praten normaal niet over zulke dingen.

6 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 9, 2026

Nee? Waarom zou je het dan wel doen? 

• January 9, 2026

@Eminem4Life  zeg er maar niks van misschien vind hij dat helemaal niet leuk

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 9, 2026

Zoveel jongens zien elkaars piemel, daar is niets ergs aan.  Welke reactie verwacht je als je het hem zou zeggen; dat hij boos wordt of zo?  Of dat hij aanbiedt om hem nog een keertje te tonen?  Zwijg er gewoon over en houd op met piekeren: er is niets verkeerds gebeurd. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 9, 2026

@Eminem4Life , Hoezo heb je zijn piemel gezien? Was het gewoon bij de urinoirs? Of gewoon buiten? En het is inderdaad niet echt raar dat je de piemel van een andere jongen ziet en het hoeft niet altijd iets te betekenen ofzo. Ik zou het inderdaad gewoon laten zitten en gewoon normaal met hem blijven omgaan.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 10, 2026

Nou, dat "moet" sowieso niet. Het is heel normaal dat je als jongens onder elkaar elkaars piemels ziet bij het plassen, dus dat hoef je echt niet op te biechten ofzo.

Als jullie samen ergens aan het plassen waren, en jij kon zijn piemel gewoon zien, ga er dan maar vanuit dat hij dat weet, en die van jou ook heeft gezien. Tenzij je echt heel veel moeite hebt gedaan om te spieken en hij dacht dat hij privacy had ofzo.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 21, 2026

@sam14  Klopt wel inderdaad.