Skip to main content
Vraag

Zou graag seks willen op de vakantie

• July 30, 2025
  • 6 reacties
  • 664 Bekeken

Cool_Fish147
Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben een 13(jongen) en ik ga over 5 dagen op vakantie. ik ga voor ongeveer 11 dagen en ik zou graag seks in de vakantie willen proberen met een meisje voor de eerste keer. hoe pak ik dat aan? ik wil natuurlijk niet dat ik mijzelf en/of dat haar voor schut zet. En hoe kan ik iemand leren kennen?

6 reacties

Forum|alt.badge.img+3

Jij bent te jong. En ja dit gaat hard komen op die leeftijd wilt niemznd het doen met je dus blijf dromen daar is niets erg mee

• July 31, 2025

@Cool_Fish147  ik denk dat 11 dagen daar een beetje kort voor is. En ja gewoon op een meisje afstappen die je leuk vind en daarmee praten 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 31, 2025

is 13 niet een beetje jong om al seks te willen met iemand die je niet kent?

Cool_Fish147
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 31, 2025

update: 14 dagen in plaats van 11 (niet alsof het erg veel verschil maakt😅)

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 3, 2025

Um denk dat je er beter mee kunt wachten je bent veel te jong om het te doen .

Maar als je het gaat doen gebruik wel de voorbehoedsmiddelen  zoals een condoom .

Maar zeker als je het meisje niet goed kent zou ik het zeker al niet gaan doen je moet het pas gaan doen als je elkaar heel goed kent 

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 3, 2025

Gewoon niet doen, 13 is erg jong en verwacht bovendien niet dat als je op een meisje afstapt en zegt "hallo, wil je seks" veel goede reacties zal krijgen. Je kan daar een vriendin krijgen als je geluk hebt ofc maar seks is waarschijnlijk niet zo'n goed idee.