Skip to main content
Vraag

zoeken met vriendinnen

• July 5, 2020
  • 4 reacties
  • 256 Bekeken

Zoenen met vriendinnen ? ! Mijn beste vriendinnen hebben met elkaar gezoend om te oefenen ze hebben nog nooit eerder gezoend. Ze zijn allebei hetro en ik ook. Maar ze willen dat ik het ook ga oefenen met hun maar is dat wel normaal ? Ik ben 14 en heb nog nooit eerder een vriendje gehad … is het normaal om met ze te oefenen en tips om een boyfriend tekrijgen ;)

4 reacties

• July 5, 2020

Hi Lief123,

ten eerste moet je dat lekker zelf weten of je dat wel of niet wilt doen.

Ik vind het wel grappig om te horen dat meisjes dat ook wel eens samen oefenen, terwijl ze niet op meisjes vallen, tenminste ik geloof dat dat is wat je bedoelt, maar het staat er net met zoveel woorden over hun.

Toen mijn twin en ik (allebei jongens) nieuwsgierig waren hoe het zou zijn om met een andere jongen te (tong)zoenen (ja, we zijn allebei gay) hebben wij het ook met elkaar geoefend. We waren toen iets van 12 of 13 idk meer precies.

Wij vonden het wel grappig om te doen, maar ja, met een echt vriendje is nog leuker natuurlijk en dat hebben we ondertussen ook wel gedaan.

Je moet het voor jezelf weten. Als het voor jou niet goed voelt, dan zou ik het ook niet doen en als het je wel leuk/spannend lijkt en je vertrouwt je vriendinnen, dan kun je het wel doen.

Bij mij en mijn twin was soort van makkelijk, want we weten wat we aan elkaar hebben en dat die ander er later ook nooit raar over gaat doen of tegen anderen zeggen enzo.

Een update is altijd leuk om te lezen, dus…

Groetjes,

M&M's

• July 5, 2020

Heyy

Ik zou het zelf niet doen, ik vind het namelijk een beetje raar. Dat andere mensen het doen Boeit me weinig eigenlijk. Als jullie je er lekker bij voelen doe je lekker hoor! Je doet er toch niemand pijn mee dusja.

Groetjs

• July 5, 2020

Hey ,

Zoals M en Ms en Kaas123 al zeiden, moet je het zelf weten. Als je weet wat je aan elkaar hebt en je weet dat ze het niet tegen je zullen gebruiken dan moet je gewoon doen wat je wilt.(ja is krom ik weet het) zelf maakt het mij niet heel veel uit. Dus ja.

Een update is zoals M en Ms  al zei , wel leuk om te lezen.

Groetjes Gebruiker c 

• July 5, 2020

Zoenen met vriendinnen ? ! Mijn beste vriendinnen hebben met elkaar gezoend om te oefenen ze hebben nog nooit eerder gezoend. Ze zijn allebei hetro en ik ook. Maar ze willen dat ik het ook ga oefenen met hun maar is dat wel normaal ? Ik ben 14 en heb nog nooit eerder een vriendje gehad … is het normaal om met ze te oefenen en tips om een boyfriend tekrijgen ;)

Ff serieus waarom gebeuren bij mij niet die spannende dingen in de buurt