zin in sex

  • 11 January 2021
  • 7 reacties
  • 245 Bekeken

Badge

hoi! ik ben de laatste tijd best wel geil maar veel te jong, heeft iemand tips?:thinking: of goede masturbeer manieren? ik ben een meisje trouwens, alvast bedankt! :relaxed:


7 reacties

Hoe oud ben je? Je kan niet echt te jong zijn voor dit,  sommige mensen zijn jong, sommige laat. Ik ben zelf ook op jonge leeftijd begonnen. Maar misschien heb ik wel wat tips

 

  1. wrijf wat over je klitje totdat het nat word
  2. ga met je buik op een harde vloer liggen
  3.  zet je handpalm op het alleronderste van je buik en beweeg het van onder naar boven
  4.  knijp je billen stijf
  5. trek met 2 vingers je schaamlippen een beetje open
  6. ga door met het wrijven over je klitje.
  7. schuif langzaam je vinger in je vagina
  8. zoek de G-spot op (ongeveer 3 centimeter diep in je vagina)
  9. speel wat met de G-spot

Ik hoop dat dit iets heeft geholpen. Groet Anon2000

Reputatie 2
Badge +1

hee hee ik weet niet hoe oud je bent maar ik denk tussen de 11-15 zoiets. ik zou vooral bij je clitoris beginnen en niet gelijk naar binne met je vinger ja kan beter eerst even onderzoeken wat je fijn en lekker vind probeer eerst bij je clitoris te strelen en daarna naar binnen of je gaat op je kussen liggen of een knuffel of iets en daar op bewegen. eigenlijk is het niet gek dat je vaak geil bent want dat zijn heel veel meiden van  deze leeftijd je gaat alles ontdekken en veel te jong ben je nooit ik weet niet hoe oud je bent maar leeftijd is een getal en als je er klaar voor bent dan moet je het doen

groetjes xx

Badge

dank je wel! ik ga het proberen

Badge

dank je wel! dit helpt denk ik!

Badge

oh haha, per ongeluk 2 verstuurd

Badge

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.
@Anon2000 dank je!

Badge

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.
@girl333 dank je!

Reageer