Skip to main content
Vraag

Zin in seks op mijn 13e

• October 20, 2020
  • 3 reacties
  • 309 Bekeken

Hoi,

Ik fantaseer heel vaak over seks en ik ben er eerlijk gezegd ook wel klaar voor. Alleen weet ik niet met wie ik het kan doen of hoe ik het aan mensen kan vragen/laten zien. Heeft iemand tips en is het ook 'verstandig' om pp je 13e al te doen??

Groetjes :)

3 reacties

• October 21, 2020

Heyy

Het is wel normaal hoor. Het is,als je geen relatie hebt, wel wat moeilijker. Niet zomaar iedereen wil seks met iemand waarmee ze geen relatie hebben. Dus ik denk dat je best gwn afwacht tot je een relatie hebt. Er is natuurlijk ook nog altijd fwb maarja, dat is ook een heel gedoe waar je volgens mij beter niet aan meedoet.

Ik vind het persoonlijk ook een beetje vroeg, dus in mijn ogen is het niet verstandig. Dat is wat ik ervan denk, andere zullen anders denken hoor.

Groetjs

• October 21, 2020

Hey @SecretM1lky ,

Het is heel erg normaal hoor dat je op je 13e hormonen krijgt en dat je geïnteresseerd bent in seks!. Maar het is niet heel verstandig om het nu al te doen ookal zie je misschien in de laaste jaren of tijd dat je omgeving dat sommige het al wel hebben gedaan. 

Want je bent nog best wel jong om nu al een meisje of jezelf daarmee in contact te laten komen. Ik zou eerst jezelf tot de leeftijd 16- of ouder wanneer jij wilt, ervaring laten op doen. Met ontdekken van jezelf en hoe seks werkt. Voor je het doet met een meisje, zo verkom je ook een slechte ervaring of spijt ookal denk je en wil je het nu al heel graag misschien. 

Ik zou er dus verlopig mee wachten tot je meer erover weet!👍🏻🤗

Groetjes Linda_Official 

• October 23, 2020

Vragen kun je altijd voorzichtig via apps doen die je wellicht al hebt…

verder in real wordt lastig en hier op het forum mag het niet..

groet

djeroontje