Zin in seks op 13de?

  • 20 May 2019
  • 4 reacties
  • 800 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Hii, ik heb een vraag, ik ben 13 en heb zin in seks. Is dat normaal? Ik heb geen vriendje en durf ook geen dildo of vibrator te kopen. Wat moet ik doen??

Ik vinger wel maar ik krijg niet meer dan 1 vinger erin, hoe kan ik er meer in krijgen??

Tnx

4 reacties

Heyy

Zelf ben ik een jongen en kan niet goed reageren op je laatste vraag. Laat ik maar met je eerste vraag behandelen!

Dat je op je 13e seks wilt is heel normaal. Rond die leeftijd gaan je hormonen werken en heb je opeens zit in seks. De puberteit speelt hierin ook een rol

Hopelijk heb ik je een beetje geholpen!
Datingsites zijn het snelst en als je sex in je profiel zet kan je de volgende dag op date
Badge
Hii, ik zou dating sites niet doen. Die kunnen pedo's bevatten. Je zou een vibrator kunnen laten afhalen bij een supermarkt en daar contant betalen zo weet niemand wat.

De tekst is aanpast in verband met forumregel 7
Zin in seks is op je dertiende pittig normaal ja ook als meisje. Een vibrator op je dertiende? Kan maar dan moet je online en anoniem bestellen als je wilt dat pa en ma het niet doorhebben en sowieso denk ik dat dat iets te vroeg voor je is. Ik ben zelf een jongen dus op je derde vraag kan ik alleen antwoorden, waarschijnlijk is je vagina gewoon niet groot genoeg dus probeer niet te veel moeite te doen als het niet lukt want dan kan je jezelf denk ik alleen maar pijn doen.

Reageer