Vraag

zin in seks maar te groot leeftijdsverschil?

  • 7 December 2022
  • 6 reacties
  • 1249 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hy,

Ik heb een relatie met iemand van 12, zelf ben ik 17. We hebben allebei al bij elkaar gevoeld. Ik heb hem gepijpt en hij heeft mij gevingerd. Het woord seks is ook aan te pas gekomen. Maar het mag niet omdat hij nog te jong is. Maar hij wilt het heel graag doen, ook al is hij twaalf en mag het nog niet. Ik zou het ook wel willen, want voel me zo goed bij hem!

Wat is jullie raad?

Groetjes

 


6 reacties

Wtf dit kun je absoluut niet doen 

 

Nee dit kan ècht niet. 

Badge

Hoi sorry maar dit kan echt niet na mijn menig is het leeftijdsverschil echt veel te groot

Ik vind 14 en 17 tot daar aan toe, maar 12 en 17 is wel echt een verschil. Ik zou iemand anders zoeken hoor! Ik ben ook 17 ik zou echt voor geen goud met een 12 jarige gaan en 14 ook niet trouwens. Ik zou max 15 doen, maar ja wie ben ik om jullie te stoppen he! Ik vind het wel een beetje raar sorry

Nee, niet aan beginnen! Vanaf de leeftijd van 16 is het pas wettelijk toegestaan om sexuele handelingen te doen/geven. Het leeftijdverschil is ook veel te groot. Daarnaast is 12 jaar veel te jong om een keuze te maken op sexueel gebied. 

Reputatie 3
Badge +3

Hy,

Ik heb een relatie met iemand van 12, zelf ben ik 17. We hebben allebei al bij elkaar gevoeld. Ik heb hem gepijpt en hij heeft mij gevingerd. Het woord seks is ook aan te pas gekomen. Maar het mag niet omdat hij nog te jong is. Maar hij wilt het heel graag doen, ook al is hij twaalf en mag het nog niet. Ik zou het ook wel willen, want voel me zo goed bij hem!

Wat is jullie raad?

Groetjes

 

Die jongen komt mischien net in ze puberteit, natuurlijk denkt hij dan sex. Het is niet normaal en ook wel hebefilie genoemt als je ook maar iets met hem zou doen en het zou absoluut strafbaar zijn omdat zijn hersenen nog niet ontwikkeld genoeg zijn om te kunnen begrijpen welke emotionele waarden aan sex zitten en aangezien hij nog niet de capabiliteit heeft om voor zich zelf goed te kunnen beslissen. Je komt niet alleen in de problemen voor dit maar waarschijnlijk geef je hem een emotioneel trauma of gewoon een fout beeld van de wereld als je hiermee doorgaat. dus als je echt van hem houd probeer dan ze leven niet hiermee letterlijk te verkrachten

Niet zo vriendelijke groeten,
thomas

Reageer