Vraag

zin in seks


Badge

hoi ik heb een vraagje

ik ben nu 12 jaar en ik vinger mezelf al elke dag maar ik weet niet of dat al veel te vroeg is. ook heb ik dan opeens heel erg de behoefde in sex maar ik weet niet hoe wand ik heb geen vriend of zo maar ik kijk zo uit naar sex help me plss

groet...


22 reacties

Badge

Ik ben ook 12 en trek best wel vaak af dus ik vind dat niet raar en dat je uit kijkt naar seks kan ik ook begrijpen maar ik heb niet echt op oplossing voor je probleem want het mag nog niet helaas :( maar als je een vriendje hebt die je gewoon vertrouwd en als hij het ook wil gewoon doen zou ik zeggen!

Hey ik kan je geen oplossing geven, ik heb ook wel eens zin in seks`` maarja dat gaat niet je kan beter wachten op een vriend of totdat je wat ouder word

Badge

oke als nog bedankt voor jullie hulp!!!

Badge

Hoi Kimberley, het is nooit te roeg als je je er fijn bij voelt. En wat bedoel je met ïk heb zin in sex".. is jezelf vingeren dan niet fijn of als je er aan denkt wordt je dan geiler ?

Badge

Ik weet nie of ik je kan helpen want je. Bent maar 12 maar als je wilt help ik je graag

 

Badge

Ik weet nie of ik je kan helpen want je. Bent maar 12 maar als je wilt help ik je graag

 

 Hoi @Jonathan 

Hoe bedoel je als je wil help ik je graag

Groet

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

 

Letten jullie op forumregel 7?

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan.

Bedankt, groetjes,

Mariska

Badge

Hoi Kimberley, het is nooit te roeg als je je er fijn bij voelt. En wat bedoel je met ïk heb zin in sex".. is jezelf vingeren dan niet fijn of als je er aan denkt wordt je dan geiler ?

Altijd als ik vinger word ik geil. @Bass 

Badge

Hoi ik ben een jongen van 14 en heb (ook) zin in sex maar ik weet niet wat ik moet doen!!

Badge

Fijn om te weten dat ik niet de enige ben 

Zodra je hormonen aanmaakt, de puberteit ingaat, kan je zin krijgen in seks. Dat is normaal, mensen van mijn leeftijd hebben bijvoorbeeld gewoon behoeftes, mensen van jouw/jullie leeftijd kijken uit naar het onbekende, het is iets spannends en nieuws. Dat is hartstikke normaal.

Dat betekent echter niet dat je het moet overhaasten. Als er iets erg is, is het wel 'de eerste keer' die ontzettend tegenviel en waar je ook helemaal nog niet klaar voor was. 12 is jong. Superjong. En zolang je nog geen vaste relatie hebt met een jongen die je vertrouwd en weet hoe hij zijn gereedschap moet gebruiken, zou ik het vooral niet overhaasten. Er is nog genoeg om over jezelf te leren, ouder en wijzer te worden en zelf te experimenteren. Heb geduld. Aub. Ik ben serieus. 

Badge

hoi ik heb een vraagje

ik ben nu 12 jaar en ik vinger mezelf al elke dag maar ik weet niet of dat al veel te vroeg is. ook heb ik dan opeens heel erg de behoefde in sex maar ik weet niet hoe wand ik heb geen vriend of zo maar ik kijk zo uit naar sex help me plss

groet...

*tekst verwijderd door de Kindertelefoon*

We kunnen naaktfotos sturen enz😆 Ben 12 jaar

Badge +1

Hoi, 

 

Wij vinden het heel belangrijk dat kinderen anoniem zijn op ons forum. Daarom is het uitwisselen van contactgegevens niet toegestaan. 

 

Letten jullie op regel 7? Alvast bedankt!

Manuela

Badge

is vroeg maar dat maakt nie uit

Zodra je hormonen aanmaakt, de puberteit ingaat, kan je zin krijgen in seks. Dat is normaal, mensen van mijn leeftijd hebben bijvoorbeeld gewoon behoeftes, mensen van jouw/jullie leeftijd kijken uit naar het onbekende, het is iets spannends en nieuws. Dat is hartstikke normaal.

Dat betekent echter niet dat je het moet overhaasten. Als er iets erg is, is het wel 'de eerste keer' die ontzettend tegenviel en waar je ook helemaal nog niet klaar voor was. 12 is jong. Superjong. En zolang je nog geen vaste relatie hebt met een jongen die je vertrouwd en weet hoe hij zijn gereedschap moet gebruiken, zou ik het vooral niet overhaasten. Er is nog genoeg om over jezelf te leren, ouder en wijzer te worden en zelf te experimenteren. Heb geduld. Aub. Ik ben serieus. 

Goeie speech

Ik kan je wel helpen, ik zit ook met dit probleem zelf. Ben ook een meisje en zou dit graag ook willen doen. Tekst aangepast vanwege overtreding regel 6 en 7

Lieverd ik was 9 dus maak je geen zorgen, dit is normaal.❤

Badge

Ik heb ook zin in sex ben nu 12 ( jongen) en ik trek ook af maar ik weet niet hoe ik hier mee moet omgaan

Reputatie 3
Badge +3

ik heb ook erg veel zin in seks ik trek elke dag af soms 2x per dag maar ik weet niet goed hoe ik een vriendin krijg en hoe ik hiermee om moet gaan

Groetjes 13 jarige boy

Badge

hoi ik heb een vraagje

ik ben nu 12 jaar en ik vinger mezelf al elke dag maar ik weet niet of dat al veel te vroeg is. ook heb ik dan opeens heel erg de behoefde in sex maar ik weet niet hoe wand ik heb geen vriend of zo maar ik kijk zo uit naar sex help me plss

groet...

Heyyy ik ben 12 en heb het zelfde probleem en ben een jongen 

Badge

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 7: Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan 

ik ben een jongen 12 en trek me dagelijks af

Badge

hoi ik heb een vraagje

ik ben nu 12 jaar en ik vinger mezelf al elke dag maar ik weet niet of dat al veel te vroeg is. ook heb ik dan opeens heel erg de behoefde in sex maar ik weet niet hoe wand ik heb geen vriend of zo maar ik kijk zo uit naar sex help me plss

groet...

Heyyy ik trek elke dag af en ik ben solo

Reageer