Vraag

zin

  • 31 August 2019
  • 4 reacties
  • 178 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben 13 en heb echt zin in seks en zoenen wat kan ik doen kan ik beter laten of iemand random zoenen

4 reacties

Zoek naar een ware liefde. Ik weet dat het lastig is maar gezien je leeftijd zullen het waarschijnlijk de hormonen zijn. Ik herken het gevoel maar 't komt wel.
Hoi

Zoals Mhoriven zei, is het rond jouw leeftijd vrij gebruikelijk om interesse te ontwikkelen in intimiteit. Iemand 'random' zoenen lijkt me, gezien je rekening hoort te houden met die persoons en jouw gevoelens, echter niet aan te raden. Het is daarbij fijner om de sensatie rond zoenen en dergelijke te ontdekken wanneer je in het gezelschap bent van een partner waar je je oprecht goed bij voelt.

Groetjes
Kenshin
Dankjewel
Ik denk persoonlijk dat het belangrijk is dat je intiem bent met iemand die daadwerkelijk iets voor je betekent. Veel mensen denken dat je heel veel spijt krijgt van de dingen die je niet gedaan hebt, maar je kan ook veel spijt krijgen van de dingen die je wel gedaan hebt. Het is ook zo dat je rond die leeftijd veel interesse in intiem samenzijn ontwikkelt, en daar is niets mis mee. Maar ga geen overhaaste dingen doen.

Ook als het nog even duurt voordat je de juiste persoon vindt: het komt nog. Ik ben 16 en ik ben ook nog maagd.

Reageer