Zijn naaktfotos en filmpjes sturen normaal?

  • 12 March 2019
  • 5 reacties
  • 2201 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Op omegle kan je met vreemde mensen chatten. Ik was dat dus aan het doen met een vreemde jongen van 16 ik ben zelf 14. Hij vroeg toen om mn snap. Ik had een ander snapchataccount aangemaakt en hem mijn naam gegeven. Hij stuurde een foto van zn onderbroek en hij vroeg of ik er ook een wou sturen. Ik ben zelf trouwens een meisje. Ik vond het nogal spannend en was opgewonden dus ik stuurde een foto met mn onderbroek aan. Op de fotos die ik stuurde stond trouwens niet mijn hoofd. Later stuurde hij meer fotos van zn lul. Ik stuurde uiteindelijk ook fotos waar ik naakt op te zien was. Hij stuurde toen een filmpje van dat hij aan het aftrekken was en toen stuurde ik een filmpje van dat ik aan het vingeren was. Op alle fotos en filmpjes kan je niet herkennen dat ik het ben en er staan ook geen stukken van mn kamer op. Ik schaam me nogal voor het feit dat ik een naaktfoto heb gestuurd. Mijn moeder heeft wel een paar keer gezegd dat ik dat nooit moet gaan doen en ze weet niet dat ik het heb gedaan. Is het raar dat ik dit stuurde en hebben jullie ook ervaringen? Ik denk niet dat het uit kan lekken en dat mensen die ik ken het zullen zien. Maar ik schaam me echt heel erg.

5 reacties

Hallo, de 123456789e persoon die Anoniem heet, haha,

Ik vind dit nogal een moeilijk onderwerp om over te praten, want ik ben nogal nieuw hier. Het is niet erg dat je naaktfoto's stuurt, zolang je er inderdaad onherkenbaar op te zien bent. Alleen ik heb een alternatief voor je:

Het is toch veel leuker om gewoon echt met een jongen te vrijen? Dat is veel veiliger, want de kans dat hij een video opneemt tijdens het neuken is vrij klein. Als je het 'normaal' gaat vinden om naaktfoto's te sturen, bestaat er een kans dat je dat vaker gaat doen en dan kunnen anderen het wel doorsturen.

Zolang je het bij deze jongen, die je niet kent, doet, is het niet erg. Zolang je maar ONHERKENBAAR bent. Dat is heel belangrijk. En stuur GEEN naaktfoto's naar mensen die je wel kent!

Groetjes,
Geen_Naam
Hallo, de 123456789e persoon die Anoniem heet, haha,

Ik vind dit nogal een moeilijk onderwerp om over te praten, want ik ben nogal nieuw hier. Het is niet erg dat je naaktfoto's stuurt, zolang je er inderdaad onherkenbaar op te zien bent. Alleen ik heb een alternatief voor je:

Het is toch veel leuker om gewoon echt met een jongen te vrijen? Dat is veel veiliger, want de kans dat hij een video opneemt tijdens het neuken is vrij klein. Als je het 'normaal' gaat vinden om naaktfoto's te sturen, bestaat er een kans dat je dat vaker gaat doen en dan kunnen anderen het wel doorsturen.

Zolang je het bij deze jongen, die je niet kent, doet, is het niet erg. Zolang je maar ONHERKENBAAR bent. Dat is heel belangrijk. En stuur GEEN naaktfoto's naar mensen die je wel kent!

Groetjes,
Geen_Naam

bedankt voor je advies! Maar ben ik niet nog een beetje jong om echt al te neuken met iemand? En ik heb ook geen vriendje ofzo
Reputatie 2
Badge +1
Hoihoi @Anoniem1234567890987654321,
ten eerste hoef je je er echt niet voor te schamen! Je bent in een experimenterende fase en snap dat je dit soort dingen spannend vind om te doen. Je moet alhoewel wel oppassen met welke dingen je doet. Het is inderdaad heel verstandig dat je niet je hoofd er op hebt gezet! Ik snap ook wel waarom je moeder dit tegen je zegt, het is namelijk wel een risico dat je neemt en het gaat ook af en toe fout. Ik raad je aan hier heel voorzichtig mee te zijn of het het liefst te vermijden(al helemaal bij mensen die je kent) Nogmaals schaam je niet! Het is heel normaal dat je dit soort dingen uitprobeert, maar denk wel goed na welke consequenties bepaalde acties kunnen hebben en overweeg dan of het wel een goed idee is.
Ik weet niet of je er te jong voor bent, maar je moet doen waar jij je prettig bij voelt. Als je het zo prima vindt, zal ik er mee door gaan. Er is niemand die zegt wat wél of níét normaal is. Dat beslis je namelijk zelf!

Ik zou wel uitkijken voor je moeder, want als ze erachter komt, heb je misschien een klein probleempje. Daarom zou ik het doen als je alleen thuis bent.

Verder raad ik het bericht van JustMyLovelyAdvice aan. Je hoeft je namelijk nergens voor te schamen.

Groetjes!
Ik ben oo kmn eens zo'n persoon tegen gekomen op een site ben zelf 14 en hij ik denk 16 en zij vroeg steeds of ik naakt zou gaan als zij dat ook deed ik zij nee en toen dood hij alles uit en ging hij naakt ik zij dat ik dat niet prettig vond maar ik vond het ook wel spannend en ik kreeg ook wel een stijve piemel dus ben ik toch naakt gegaan toen ik zeker wist dat hij niet filmde ofzo daarna heb ik hem nooit meer gesproken

Is dit raar of komt dit vaker voor?

Reageer