Vraag

Zijn er veel meisjes die plassen terwijl ze vingeren?

  • 9 January 2023
  • 16 reacties
  • 2514 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey als ik mij vinger plas ik altijd expres een beetje in mijn onderbroek vind dit geil om te doen en kom er ook veel heftiger door klaar en vind het geil om met mijn hand in mijn natgeplaste onderbroek te zitten. Zijn er veel meisjes die dit doen of zouden willen proberen of nog tips hebben ?


16 reacties

Badge

Hey! Veel mensen vinden dit geil, en dit is totaal niet raar, zorg wel dat je alles goed schoonmaakt nadat je klaar bent

Ik doe het echt een heel klein beetje (ben trouwens geen meisje maar trans)

Reputatie 7
Badge +15

Soms( en daarmee bedoel ik 1x in mijn hele leven ooit gedaan, ( twas nie eens expres ( nogerger…)))

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 4
Badge +2

Het kan per ongeluk gebeuren, wanneer ik met een volle blaas dat doe gaat het mis wanneer ik kom. Dan word alles nat en kan ik niets meer terug houden wanneer het ontspant daarna en tijden het komen.

Groetjes

Badge

hoelang squirt je meestal en hoever

 

hoelang squirt je meestal en hoever

Dit topic gaat over expres plassen terwijl je vingert squirten is ook plassen maar dan ongecontroleerd  tijdens het klaarkomen en niet elk meisje kan dit.

Badge

ok

Haii, ik ben dan wel geen meisje maar ik plas dan meestal eerst een beetje als die nog slap is, stijf gaat bijna niet ahaha en dan aftrekken en kom dan altijd heel snel daarna klaar vind ik persoonlijk echt heel geil sws omdat ik een plas fetisj heb🤪😂

 

Groetzz

@Plxyboi99  je kan misschien een nieuw topic openen over plassen tijdens seks en masturberen zullen wel meer jongens zijn die dit doen kan me voorstellen dat een jongen hier net zoveel van geniet dan een meisje.

Reputatie 4
Badge +2

ik zou dit wel is willen proberen want ik hoor dat veel mensen het geil vinden. Ik heb het al is in de douche gedaan maar nog niet in m’n onderbroek, ga ik straks is uittesten x

@anonie3m  Is echt een geil gevoel als je eerst een klein beetje in je onderbroek plast en dan gaat masturberen.

Reputatie 4
Badge +2

@Girlypower heb het deze week geprobeerd en omg zo goed ben ik nog nooit klaargekomen!! Dit ga ik vaker doen, dankje voor de tip xox

@anonie3m Graag gedaan hoor ik plas eigenlijk altijd als ik masturbeer is gewoon veel lekkerder.

Reputatie 4
Badge +2

@Girlypower ik denk dat ik het nu ook vaak ga doen zo lekker

@anonie3m  Iets lekkerder dan plassen tijdens het masturberen is er niet tenzij je laten masturberen terwijl je plast of plasseks.

Ik denk dat er veel meisjes zijn die bewust een beetje plassen tijdens het vingeren omdat het vingeren dan zoveel fijner aanvoelt zeker als je het met je onderbroek aan doet. ik plas zelf ook altijd als ik mij vinger en vind het ook een superfijn gevoel om te vingeren als ik net ervoor een straaltje in mijn onderbroek heb geplast dus snap jou volledig.

Reageer