Vraag

Zie één of meer naakte jongens? (vragenlijst)

  • 18 November 2022
  • 2 reacties
  • 1203 Bekeken

Badge

Vraagjes voor de meiden:

  1. Hoe oud ben jij?
  2. Heb je ooit een naakte jongen of jongens gezien of alleen hun pikken gezien op een ongebruikelijke plek of op een tijdstip dat je niet verwachtte?
  3. Leg uit hoe het is gebeurd?
  4. Hoe oud was je toen?
  5. Vond je het leuk om te zien?
  6. Zijn staart was in rust of hard?

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Vraagjes voor de meiden:

  1. Hoe oud ben jij? 13
  2. Heb je ooit een naakte jongen of jongens gezien of alleen hun pikken gezien op een ongebruikelijke plek of op een tijdstip dat je niet verwachtte? ja paar keer
  3. Leg uit hoe het is gebeurd? Bijv op schoolkamp in groep 8 gingen we me een klein groepje (2 jongens, 4 meisjes) zwemmen in een meertje vlakbij.  Er werd wat gestoeit in het water en toen heeft een jongen de zwembroek van de andere jongen afgepakt, waarna een meisje hem heeft verstopt. Hij heeft toen een kwartier ofzo in zijn blootje naar zijn zwembroek lopen zoeken….
  4. Hoe oud was je toen? 12
  5. Vond je het leuk om te zien? Ja zeker, maar ook zielig, ook al kon de jongen zelf ook irri doen. Ik heb nog mee lopen zoeken (niet te fanatiek natuurlijk :-))
  6. Zijn staart was in rust of hard? Het duurde lang voor hij tot rust kwam

 

Reputatie 1
Badge +3

Vraagjes voor de meiden:

  1. Hoe oud ben jij 12 
  2. Heb je ooit een naakte jongen of jongens gezien of alleen hun pikken gezien op een ongebruikelijke plek of op een tijdstip dat je niet verwachtte? Ik verwachtte het niet nee 
  3. Leg uit hoe het is gebeurd? We gingen slapen en lagen in bed en hij deed zijn broek uit 
  4. Hoe oud was je toen? 9 
  5. Vond je het leuk om te zien? Ja 
  6. Zijn staart was in rust of hard? In rust 

 

Reageer