Vraag

zelf een dildo maken

  • 1 May 2023
  • 4 reacties
  • 1234 Bekeken

Badge

Hoi allemaal,

ik wil heel graag een dildo, maar ik kan er echt niet eentje kopen. Hoe kan je zelf iets gebruiken/maken dat lijkt op een dildo of dat hetzelfde effect heeft? Hebben jullie zelf al eens iets gemaakt dat werkt?


4 reacties

Reputatie 2
Badge +4

Heyyyy ik zou een komkommer erin stoppen

groet anoniempje 

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon op grond van forumregel 7: het zoeken van contact is niet toegestaan.

Reputatie 3
Badge +1

T beste kan je er niets insteken wat daar niet speciaal voor is gemaakt. Je loopt het risico op hele vervelende infecties, inwendige wondjes door bijvoorbeeld iets scherps of het kan afbreken en/of vast komen te zitten.

 

Het beste kan je dan je gewoon je vingers gebruiken of toch een dildo kopen. Er zijn wel manieren om dit anoniem te doen als dat het probleem is. Als je daar geïnteresseerd in ben, laat je het hieronder maar weten, dan zal ik daarop reageren.

 

Groetjes,

xIlse

Badge

Hoi, ik gebruik zelfs soms een handvat van je weet wel z’n touwtjespringen dingen van hout. Maak het wel eerst goedschoon of gebruik een condoom en maak altijd goedschoen na elke beurt

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

Fijn dat jullie meedenken en tips geven. Let wel goed op forumregel 10: het geven van schadelijke tips is niet toegestaan.

Masturberen met voorwerpen, die daar niet voor zijn bedoeld, kunnen zeker schadelijk zijn.  De reactie van @xIlse geeft een belangrijke tip, om alleen voorwerpen te gebruiken, die daar speciaal voor zijn gemaakt.

groetjes, Mariska 

De Kindertelefoon 

Reageer