Je kan een test halen bij de supermarkt maar ook bij een winkel zoals Etos. Doe het in een andere stad ofzo zodat je zeker weet dat niemand je kent als je daar bang voor bent. Als je het echt niet durft zal ik adviseren dit toch tegen iemand te zeggen die volwassene is. Ouders of misschien wel je dokter. Je kan gewoon de dokterspraktijk bellen waar je normaal ook komt als je wat hebt en dan even je naam en achternaam zeggen en dat je ena afspraak wilt maken met je dokter. Je kan er wel even bij vermelden dat je niet wilt dat je ouders het weten. De dokter heeft een regel dat ze dit soort dingen niet mogen delen.
succes!
Heyy,
Je hebt dus onbeschermd seks gehad en er is een jongen in jouw klaargekomen? Want dan kan het idd zo zijn dat je zwanger bent. Een zwangerschapstest kan je op veel plekken kopen zoals de supermarkt, de apotheek of de drogist. Als dit geen optie is kan je ook een afspraak maken bij je huisarts die kan als het goed is ook een zwangerschapstest doen en kan jou hier ook in begeleiden en anders zou je ook adviseren om toch je ouders om hulp te vragen. Hoezo kan je het trouwens niet aan je ouders vertellen? Ben je bang voor hun reactie?
Wat misschien ook fijn kan zijn is even een keertje bellen of chatten met de kindertelefoon de mensen daar kunnen je denk ik ook wel helpen.
Liefs, ItsJustMe <3
Nee geen seks maar ik heb een topic hiervoor geplaatst en mn ouders worden echt boos als ze weten dat een jongen dat heeft gedaan..
Als je het echt zeker wil weten moet je een test doen!! Maak jezelf niet te bang tot je het zeker weet!
Liefs
Kim
Test kopen in de apoteek of test laten doen bij dokter.
Komop, het is te belangrijk:
-je wil het zelf weten want je bent er heel angstig over
-als het echt zo is dan heeft dat een hele grote inpact op jou (en je familie) leven
-mss is het helemaal niet zo
Dus ga nou gwoon een test doen