Vraag

Ze zegt dat ze zwanger is door mij

  • 4 January 2021
  • 3 reacties
  • 407 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Dit verhaal speelt zich af in 2019.

 

Ik was in een café en raakte daar in gesprek met een meisje, die zei dat ze op vakantie was en of ik leuke plekken in de buurt wist. Het café ging sluiten en we dronken nog iets. De volgende dag werd ik naakt wakker in een vreemd bed. Ze bleek mij  naar haar appartement mee genomen te hebben.  Ik trok snel mijn kleren aan, een paar maanden geleden belde ze mij op dat ze zwanger was. Ik geloofde daar niets van. Maar ze liet mij een echo foto zien. Nu zou de baby geboren moeten zijn, maar mag het niet zien. 

Ik heb dit aan mijn ouders verteld. Die waren eerst boos, maar daarna lieten ze mij afleveringen zien van een serie waar dit ook in voorkwam.

Nu weet ik niet wat ik nog kan doen, aangezien ik de baby niet mag zien ben ik bang dat ze mij heeft geprobeerd op te lichten.

Wat kan ik nog doen 


3 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Negeer haar.

Het is echt uiterst onwaarschijnlijk dat een meisje bewust zwanger wil worden van een wildvreemde in een cafe. 

Het is namelijk niet alsof meisjes moeite moeten doen om zwanger te worden.
Als ze echt zomaar zwanger had willen worden, had ze iemand uitgezocht in de buurt en met een beetje geld. 

Een foto van een echo? Kom op, daarvan kun je er 10000 downloaden op internet. Dat bewijst echt totaal niets.

Negeer haar, en laat dat domme wicht haar leven zelf uitzoeken.

Badge

Ik zou eerst vragen of je het kind mag zien wat net zoxals jongen999 zei echo kan je van internet halen een kind niet ik zou wel vragen om te facetime want fotos kunnen ook van internet afgehaald wordnen

Ik had geprobeerd om met haar te facetimen maar dat mislukte steeds, dus heb ik aangifte tegen haar gedaan van poging tot oplichting bij de politie, en de agent die de aangifte opgenomen had zei: vorige maand kwam een andere jongen met hetzelfde verhaal over hetzelfde meisje. 

Reageer