Vraag

zal ik naar deze snap date gaan?

  • 10 February 2021
  • 4 reacties
  • 300 Bekeken

Badge

Hallo

 

Ik ben een jongen van 14 en wil graag seks en en ik kwam op snapchat iemand tegen die me een sexdate aanbood en dat leek me interessant maar ik ken haar voor de rest nog niet en ik ben nog maagd maar ik wil wel graag naar die sexdate. Ik heb haar ook nog nooit gevideobelt ofz. Heeft iemand tips of advies? Zij is 19 en ik 14 maar ze is er oke mee als ik er oke mee ben.

HELP?!


4 reacties

Badge

Ik zou niet zomaar met iemand ****** als je die gene niet kent want de eerste keer seks is niet zomaar iets je moet het met iemand doen en dat je er later geen spijt van hebt en ik denk dat je daar wel spijt van zou kunnen krijgen

Badge

Je zou wel kunnen gaan als je met haar hebt gevideobelt enz en zeker weet dat het geen oude man is. En als je het doet doe het veilig en niet gehaast

Ik zou niet gaan, want je weet nooit wie je tegen komt. Als je gaat laat iemand weten waar je heen gaat (je hoeft niet te vertellen wat je gaat doen). Maar zorg in iedergeval dat iemand weet waar je bent voor als het fout gaat

 

Ik zou het ook niet doen met iemand van 19 als je zelf 14 bent. Voor je 1e keer is dat leeftijds verschil (lijkt mij) een beetje te groot

Reputatie 1
Badge

Bro ik snap het, ik zou ook willen gaan! Maar het beste is om niet te gaan, wie weet wat er kan gebeuren! Je kan wel blijven chatten/ en misschien een x video bellen! Want dat lijkt me niet zo gevaarlijk. Maar spreek nooit ergens af, als je echt seks wil dan moet je het zeker weten ook nog is.

Reageer