Vraag

Zaadlozing/ natte droom

  • 25 January 2021
  • 3 reacties
  • 247 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben Wesley en ik ben juist 16 geworden en ik heb nog geen natte droom gehad weet iemand hoe je het kan opwekken ofzoiets (misschien heeft het temaken omdat ik veel mastrubeer) 


3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Niet, je kan een natte droom niet opwekken, dat gaat vanzelf, als je ballen teveel sperma hebben en van wat af moeten, dus een maand niet fappen zou het moeten doen, maar sommige jongens hebben het ook gewoon helemaal NIET he, dus het kan nooit komen, groetjez, 

-flopflop13 

Niet, je kan een natte droom niet opwekken, dat gaat vanzelf, als je ballen teveel sperma hebben en van wat af moeten, dus een maand niet fappen zou het moeten doen, maar sommige jongens hebben het ook gewoon helemaal NIET he, dus het kan nooit komen, groetjez, 

-flopflop13 

Bedankt 👍

Hallo,

Ik heb zelf wel es een natte droom. Dat komt dan wrs doordat ik over iets geils droom en dan schrik ik ineens wakker met een druipende lul en een nat bed, maar dan heb ik geen idee waarover ik gedroomd had. Op zich merk je niks in het echt van dat lekkere gevoel omdat dat in je droom gebeurd en als je wakker wordt is het al gebeurd haha. Wat je kan doen is gewoon een paar dagen niet aftrekken en dan savonds voor het slapen je zelf een beetje opwinden en dan gaan slapen zodat je geil gaat slapen, ik hoop dat het dan gaat gebeuren!

Groetjes 

Reageer