Hey iedereen ik ben een jongen en 16 jaar heb al sex gehad met een jongen en meisje maar wrm vind iedereen lengte zo belangerijk op dit forum ik heb 16.5cm en heb altijd al fijne sex gehad waarbij iedereen genoot sommige meisjes en jongen willen een penis van 18cm wat echt al groot is wrm willen mensen dit mijn vriendje heeft 15 cm en is groot genoeg ik bergijp echt niet wrm meisjes of jongens vreemd zouden gaan of het een red flag vinden als een jingen een kleine had kan iemand die miss ervaring heeft zegge wrm je zoiets zou doen of vind?
Hi
ik heb geen ervaring met sex
maar sommige mensen hebben een voorkeur voor grote piemels andere maakt het niet uit
voor mij maakt het niet uit als je een grote of een lange hebt zo lang dat je het leuk vindt met hem of haar ik vindt het niet erg omdat als je met iemand samen bent dan ben je niet samen voor z’n lengte van z’n piemel en sorry ma ik snap het eigenlijk ook nie wrm zou je 18cm nodig hebben zolang je er mee blij bent is het goed maar als meisjes of jongens je verlaten omdat je een te kleine hebt is het wel een beetje stom want bv bij een meisje moe je ook niet vragen welke cup maat heb je en dan als het een te kleine is dan verlaat je haar soms snap ik het ook Gwn nie maar okey
ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen
xxxnevada
Hoi, het is ook helemaal niet zo belangrijk als sommige mensen denken. Maar het wordt natuurlijk ook een beetje aangepraat doordat jongens onder elkaar er vaak geintjes over maken en doordat mensen het elkaar wijs maken. Het is ook een stukje competitie misschien, en langer klinkt dan beter ofzo. Flauwekul natuurlijk maar zoiets blijft dan doorgaan. Misschien is het voor veel jongens ook wel een groot punt van onzekerheid, iets van "ben ik zo goed genoeg", ook al omdat er op onze geslachtsorganen nog altijd een soort taboe rust en een geheimzinnig, lacherig sfeertje. Ik denk dat het allemaal tussen de oren zit en ik weet in elk geval zeker dat dit voor meisjes en voor het sexuele deel van een relatie echt niets uitmaakt of de penis nou 12 of 18 etc cm is. Allemaal geklets. Als ie maar doet wat ie moet doen
Groetjes liefs Tartan X
Ik heb nog nooit sex gehad (ook niet direct van plan) maar voor mij zou dit eigelijk echt niet uitmaken hoe groot ie is. Ik snap ook niet echt het hele probleem maarja goed..
Liefs Anoniem789
Tja, voor veel jongens is het blijkbaar een punt om onzeker over te zijn. Tik in de zoekbalk ‘onzeker penis’ en je krijgt bijna 400 topics. Onzin natuurlijk want de lengte boeit echt niet. Ook niet voor zaken als seks. Pas wanneer je echt een abnormaal kleine of grote hebt kan het voor moeilijkheden zorgen.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.