wrat op schaamlip normaal ?

  • 7 December 2013
  • 6 reacties
  • 605 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo, ik heb een vraagje.
Ik heb al een tijdje een soort van wrat op mijn schaamlip. Is dit normaal ? Wat moet ik nu doen ? Ik heb sinds mij 11e seks, en het is diegene gelukkig nog nooit opgevallen ! Maar help me, wat moet ik doen ?!

6 reacties

Idk
Ik denk naar huisarts
Kan misschien met een soa te maken hebben, ik zou maar naar de huisarts gaan...
Ik denk niet dat het een soa is maar als je er las van heb kun je het beste naar de huisarts gaan
als je je daar beneden scheert kan het een ingegroeit haartje zijn. maar als je het al echt heel lang hebt is de dokter toch wel slim.

Hi, Anonymous ik zou eerst is kijken op de site: https://www.moetiknaardedokter.nl/ 

En kijk daar is of je naar de dokter moet En als dat moet moet je wel eerlijk zijn wat er is gebeurt

Natuurlijk is dat niet makelijk maar wel Verstandig dat kunnen ze het goed aanpakken:) 

 

Wratjes kunnen er ontstaan omdat een wrat meestal een virus dat op een vochtige plaats voorkomt. Niet schadelijk maar voelt vervelend omdat het pijn kan doen of jeukt maar ga naar de dokter, 1 ding ga zonder angst want een wrat wordt bevroren en vervolgens weggesneden met een scheermesje. Heb je bang kan het verkeerd lopen dus geen bang want anders kan zijn dat er in de labia gesneden wordt en dat wil je niet 

Reageer